ازبین بردن لکه سس قرمز از فرش و موکت

۰
(۰)

تمیز کردن لکه سس قرمز – سس کچاپ تقریبا در هر خانه‌ای پیدا می‌شود، هرچند استفاده از سس کچاپ هنگام خوردن یک ساندویچ، تجربه‌ی بسیار خوشمزه‌ای می‌تواند باشد اما ریخته شدن آن روی فرش یا موکت چندان تجربه‌ی جالبی نیست، زیرا تمیز کردن آن چندان راحت نیست. بنابراین قالیشویی کسری افتخار دارد که در این مطلب با نحوه ازبین بردن لکه سس قرمز در خدمت شماست.
به عنوان یکی از پرطرفدارترین سس‌های موجود در دنیا،  تقریبا در هر منزلی پیدا می‌شود.  تقریباً می‌توان گفت که ۱۰۰ هزار گالن سس قرمز همه‌روزه در ایران در حال مصرف شدن است. این یعنی حدوداً ۷۸ میلیون گالن در هر سال! این به این معنی است که این سس خوشمزه و پای ثابت ساندویچی‌ها و فست‌فود‌ها فعلاً قصد کناره‌گیری ندارد. اما این به این معنی نیست که لکه سس گوجه فرنگی میهمان ناخوانده‌ی ما باشد!
قبل از اینکه بدون تجربه وارد مرحله پاک کردن این لکه از روی فرش یا موکت خود شوید بهتر است در این مقاله با ما همراه باشید تا کمی در رابطه با نحوه صحیح پاک کردن لکه این‌چنینی آشنا شوید.

کلیک کنید: بهترین قالیشویی در نارمک تهران

سریع اقدام کنید

o همیشه پاک کردن لکه فرش اگر در زمان ابتدایی لکه شدن آن انجام شود، می‌تواند بهترین نتیجه را داشته باشد. بهترین کار این است که ابتدا با استفاده از قاشق یا کاردک کوچک مقدار سس اضافه‌ای را که هنوز جذب فرش نشده است، از روی آن برداریم.

سپس می‌توانید از یک ماده‌ی شوینده استفاده کنید.

مواد شوینده‌ی مختلفی برای فرش و موکت در بازار موجود است. راهنمای این مواد را مطالعه کنید تا به جنس فرش شما آسیبی وارد نکند.

مایع ظرفشویی استفاده کنید

مقداری مایع ظرفشویی را با آب مخلوط کرده و در محل لکه‌شدگی استفاده کنید. ما همواره به مشتریان خود توصیه می‌کنیم که برای اطمینان از عدم آسیب زدن به فرش، ماده شوینده را در قسمتی از آن امتحان کنند. بعد از اینکه محل لکه را به ماده شوینده آغشته کردید، اجاره دهید که برای حدودا ۵ دقیقه ماده شوینده در محل باقی بماند تا سس کچاپ به طور کامل در آب حل گردد.

محل لکه را آبکشی کنید

هرگز در پاک کردن لکه سس گوجه از آب داغ استفاده نکنید. آب داغ باعث تثبیت رنگ قرمز سس می‌شود.

اگر همچنان بعد از آبکشی لکه قرمز قابل مشاهده است، عملیات فوق را دوباره تکرار کنید

شما می‌توانید برای گرفتن نتیجه‌ی بهتر، دو قاشق سرکه سفید را با محلول شستشوی آب و مایع ظرفشویی مخلوط کنید

اگر نتوانستید از شر این لکه خلاص شوید، می‌توانید با تماس با ما، با متخصصان ما مشورت کنید و در صورت لزوم از ما درخواست سرویس کنید. اگر گرفتار لکه‌های دیگری هم‌چون لکه جوهر شدید، بهتر است مطلب آموزشی کوتاه «چگونه لکه جوهر را از روی فرش پاک کنیم» را مطالعه کنید.

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *