بهترین قالیشویی ستارخان تهران

۰
(۰)

 

ایام خانه تکانی فرصت مناسبی برای تمیز کردن و دور کردن آلودگی ها از فضای خانه است. بیشتر مردم در این ایام به فکر شستشوی فرش خود هستند ولی به شستشوی اصولی فرش ها اهمیتی نمی دهند. شستشوی یک فرش در یک شرکت قالیشویی مزایای فراوانی دارد که در ادامه به چند مورد از آنها می پردازیم.

فرش ها نیز مانند سایر لوازم خانه نیاز به مراقبت و نگهداری دارند. نگهداری از فرش ها به سادگی با چند کار ساده انجام می شود و با انجام این کارها، عمر فرش افزایش می یابد. به همین دلیل ساده، شست و شوی فرش ها در یک کارخانه مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است.
با استفاده مداوم از فرش ها، هر روز به تعداد آلودگی های آنها اضافه می شود. آلودگی های محیط فرش آلودگی های خطرناکی هستند که به راحتی می توانند سیستم ایمنی بدن را تحت الشعاع قرار دهند و فرد را به انواع امراض دچار کنند. از طرف دیگر، در صورت نبود فرش در خانه، آلودگی هایی از قبیل ذرات ریز گرو خاک در هوا معلق مانده و از طریق سیستم تنفسی وارد بدن فرد می شوند. بنابراین همواره باید در تمیز نگهداشتن فرش ها کوشید.

فرشها پر از کثیفی هستند!

با توجه به توضیحات ارائه شده می توان گفت، فرش ها مأمن امنی برای انواع ذرات مضر از جمله گرد و خاک، حشرات و باکتری ها هستند. شستن فرش ها در یک شرکت خوب، با استفاده از شامپوهای مخصوص می تواند تا حد زیادی از مقدار این آلودگی ها بکاهد. استفاده از جارو برقی نیز می تواند به کاهش تعداد این ذرات ریز کمک کند اما پس از مدتی، حتی جارو برقی نیز از بیرون کشیدن این ذرات از دل فرش ناتوان شده و تنها راه، شستشوی فرش ها در شرکت‌های مجهز به سیستم‌های مدرن نظافت فرش خواهد بود.
یکی از مشکلاتی که در فرش ها به وجود می آیند، کپک است. کپک ها می توانند با ورود به سیستم تنفسی انسان، وی را دچار انواع بیماری های تنفسی از جمله آسم کنند. زیرا کپک ها هاگ هایی را تولید می کنند که به راحتی در هوا پراکنده می شوند. فرشی که به درستی شستشو نشده باشد و یا پس از شستشو به خوبی خشک نشده باشد، محل خوبی برای رشد کپک ها خواهد بود، زیرا کپک ها میل دارند تا در مناطق مرطوب رشد کنند.

مایتها هم در فرش زندگی میکنند.

مایت ها نیز از دیگر موجودات مضر موجود در فرش ها هستند. این موجودات ریز از پوست های مرده که از بدن جدا می شوند تغذیه می کنند و فرش ها مکان های بسیار خوبی برای رشد این موجودات به شمار می روند. مایت ها در تماس با پوست بدن، انسان را به بسیاری از بیماری های پوستی مبتلا می کنند. شست و شوی فرش ها در کارخانه به شیوه بخارشویی عامل مهمی در از بین بردن این موجودات ریز به شمار می رود و گرمای بخار آب مربوط به فرآیندهای بخارشویی، موجب از بین رفتن آنها می شود.
کودکان به دلیل تماس بیشتر با فرش ها، دائماً در معرض ابتلا به انواع بیماری ها هستند. برای داشتن کودکانی سالم بهتر است فرش های خود را هر چند ماه یک بار بشویید.

قالیشویی محدوده ستارخان

در این مطلب سایت قالیشویی کسری به موارد مهمی که در سلامت انسان مؤثرند و وابسته به نظافت فرش ها هستند اشاره کردیم. با توجه به موارد اشاره شده توصیه می کنیم هر ۱۲ ماه یک بار نسبت به شستشوی فرش های خود اقدام کنید. قالیشویی کسری، به عنوان بهترین قالیشویی ستارخان تهران ارائه‌دهنده انواع خدمات مرتبط با فرش به همشهریان گرامی تهرانی می باشد. لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *