قالیشویی آنلاین در قلهک تهران | موکت مناسب برای زیر فرش

۰
(۰)

قالیشویی در قلهک – قلهک در منطقه ۳ تهران قرار دارد. در صورت نیاز به قالیشویی در این منطقه با ما تماس بگیرید. قبل از انتخاب هر وسیله‌ای باید بدانید آن وسیه چه کاربردی دارد و کجا قرار است که قرار بگیرد. موکت هم از این قاعده مستثنا نیست و باید قبل از هر چیز مشخص شود که این موکت در چه نوری قرار می‌گیرد، آیا این نور طبیعی است؟ آیا حیوانات و کودکان روی آن بازی می‌کنند؟ اگر بازی می‌کنند بهتر است موکت نرمی انتخاب کنیم؟ آیا رفت و آمد روی آن زیاد است؟

در این مطلب که توسط سایت قالیشویی کسری در قلهک تهیه شده است می‌توانید با مفاهیم موکت و نکات خرید موکت مناسب برای زیر فرش آشنا شده و انتخاب بهتری داشته باشید.

قالیشویی در منطقه قلهک تهران

تعریف پرز موکت
موکت با پرز پیچیده ظاهری همیشه تازه دارد و از آنجایی که احتمال کمتری برای گیر کردن پنجه‌ها در آن‌ها وجود دارد، انتخاب خوبی برای خانواده‌ها با حیوانات خانگی است. الیاف بهم پیچیده در این نوع موکت به پرزها اجازه قرار گرفتن در جهات مختلف را می‌دهد که به آن ظاهری بافته شده می‌بخشد.
موکت‌‌های مقاوم با پرز حلقه‌ای برخلاف انواع دیگر جای پا را به راحتی به خود نمی‌گیرند. پرز موکت در حقیقیت یک حلقه را تشکیل می‌دهد که از لایه زیرین تا جایی که ممکن است بالا می‌آید و پس از تشکیل یک حلقه به زیر برمی‌گردد.
موکت‌های مخمل در زیر پا نرم هستند، از این رو برای اتاق خواب و قسمت‌های کم رفت و آمد مناسب‌ترند. حالت مخملی از طریق برش حلقه‌ها و سپس تراش دادن نوک آن‌ها ایجاد می‌شود. «سایه‌دارشدن معکوس پرز» وقتی اتفاق می‌افتد که رنگ موکت بخاطر راه رفتن یا جاروبرقی زدن تغییر می‌کند.
موکت‌های بافته شده (بافت سخت) جدید از حلقه‌ها یا الیاف بریده شده‌ با ارتفاع متفاوت تشکیل شده‌اند تا سبک بافته شده‌ای را ایجاد کنند. این نوع موکت شامل بافت تخت، حلقه‌ها با برش هم سطح، برش خورده و نخورده و حلقه‌های کوتاه و بلند می‌شود.

در بسیاری از موارد برای تمیز کردن موکت خود ممکن است که به موکت شویی نیاز پیدا کنید. در این صورت کافی است که با قالیشویی کسری در قلهک تماس بگیرید.

نکاتی برای خرید موکت
• یک نمونه نسبتا بزرگ از هر موکتی که قصد خریدش را دارید به خانه ببرید.
• رنگ موکت ممکن است بر خلاف فروشگاه، در خانه آنقدر جذاب نباشد.
• بافت سطح آن را در زیر پا احساس کنید. نمونه‌ها را در اتاق‌های مورد نظر بگذارید و با پای برهنه روی آنها راه بروید.
• همچنین در مورد استفاده از آنها به عنوان پادری یا کفش‌پوش آشپزخانه سوال کنید.
• آیا می‌خواهید برای پلکان جدید خود موکت بگیرید؟ برای بعضی، پلکان‌های چوبی لغزنده است و برخی دیگر ممکن است تعادل خود را روی پلکان‌‍‌های موکت شده از دست بدهند. اگر امکانش هست، به خانه‌ دوستان خود با پلکان موکت شده بروید و راه رفتن روی آن را تجربه کنید. همچنین عامل صدا یا پلکان‌های موکت نشده و سهولت تمیز کردن را در نظر داشته باشید – جارو برقی زدن موکت روی پله‌ها ممکن است کمی سخت باشد.

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *