نحوه از بین بردن لکه آب هویج از فرش

۰
(۰)

خدمات قالیشویی ارزان و عالی برای همشهریان تهرانی در تهران.

امروزه نوشیدنی‌های طبیعی بسیار زیادی برای نوشیدن وجود دارد. بسیاری از این نوشیدنی‌ها از میوه‌های تازه تهیه می‌شود مانند آب پرتقال اما بسیاری دیگر از این نوشیدنی‌ها از سبزیجات تازه تهیه می‌شود. آب هویج یکی از این نوشیدنی‌هاست که بسیار برای سلامتی مفید می‌باشد. اما از بین بردن لکه آب هویج اهمیت فراوانی دارد. آب هویج برای بدن ما بسیار مفید است برای اینکه بسیاری از مواد معدنی برای نگهداری سالم بدن را تأمین میکند همچنین طعم خوبی دارد که باعث می‌شود آب هویج یکی از آب‌های سبزیجات معروف و پرطرفدار باشد.

پاک کردن لکه آب هویج

اگر از عاشقان آب هویج هستید. فقط باید مواظب باشید که به صورت تصادفی آب هویج را بر روی فرش یا لباسهایتان نریزید زیرا لکه‌های آب هویج واقعا مشکل‌ساز هستند. چرا که رنگ دانه‌های نارنجی موجود در آب هویج می‌تواند باعث نازیبا شدن فرش شما گردد. آب هویج از خود لکه‌های قرمز رنگ و یا نارنجی رنگ به جا می‌گذارد که می ‌تواند به طور کامل ظاهر فرش شما را از بین ببرد. به همین دلیل است که شما باید در اسرع وقت فرش را تمیز کنید تا ظاهر فرش به حالت طبیعی برگردد.  در این مطلب، توصیه‌هایی برای کمک کردن به شما برای تمیز کردن لکه هویج آورده‌ایم:

  1.  آنچه روی فرش یا موکت پاشیده شده است را سریعا با استفاده از اسفنج و یا قاشق از روی فرش و موکت جدا کنید. هر چه بیشتر بتوانید آب هویج که هنوز خشک نشده است را از درون فرش و موکت بیرون بکشید در تمیز کردن لکه آب هویج موفق‌تر خواهید بود.
  2.  مقداری از مایع ظرفشویی غیر رنگی را به همراه دو لیوان آب گرم مخلوط کنید و آن را به عنوان یک مایع شوینده در محل لکه استفاده کنیم.
  3.  با  این کار لکه‌های آب هویج که دارای رنگ‌دانه‌های مختلفی هستند در این مایع حل شده و بهتر می‌توان آن‌ها را از طریق اسفنج و یا حوله تمیز از فرش و موکت جدا کرد.
  4. توجه داشته باشید که حوله تمیز یا اسفنجی که برای تمیز کردن فرش موکت استفاده می‌کنید را مرتب تمیز کنید تا باعث بیشتر کثیف شدن نقاط دیگر فرش یا موکت نشوید.
  5. توجه داشته باشید که وقتی که مایع شوینده را روی فرش یا موکت خود اعمال می‌کنید مقداری زمان دهید تا رنگدانه‌های آب هویج درون مایع شوینده حل شود و سپس اقدام به پاک کردن فرش و موکت با استفاده از اسفنج یا حوله تمیز کنید.
  6. بعد از تمیز کردن لکه اولین چیزی که شما باید انجام دهید آبکشی فرش است. چند لیوان آب تمیز را بر روی منطقه ریخته و با استفاده از اسفنج مرحله سعی کنید که فرش را خشک کنید.

بهترین قالیشویی در تهران

لکه آب هویج هنوز روی فرش و موکت است؟ هنوز موفق به پاک کردن لکه آب هویج نشده‌اید؟ در این صورت می‌توانید با قالیشویی ارزان قیمت کسری در تهران تماس بگیرید. کارکنان حرفه‌ای ما شما را یاری خواهند کرد.

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *