قالیشویی خوب در مرکز تهران

۰
(۰)

قالیشویی در مرکز تهران – در زندگی آپارتمانی دهه ۹۰ خورشیدی دیگر نه حیاطی برای خانه‌هایمان باقی مانده و نه پشت بامی، خبری هم از پیرمرد پارو به دستی که در کوچه داد می‌زند «فرش می‌شوریم» نیست. زمانه عوض شده و مردم برای شستشوی فرش از قالیشویی ها استفاده می‌کنند و آشنایی با یک شرکت معتبر می‌تواند تمام نیازهای شستشو را برطرف کند.

کلیک کنید: قالیشویی خوب در مرکز تهران

قالی شویی در مرکز تهران

در صورتی که در مرکز تهران به دنبال قالیشویی خوب هستید می توانید با قلیشویی کسری در مرکز تهران تماس بگیرید. مرکز تهران شامل مناطقی مثل منطقه ۶، منطقه ۱۲، منطقه ۷ ومنطقه ۹ است. در صورتی در یکی از این مناطق زندگی می کنید و به خدمات قالیشویی نیاز دارید. با قالیشویی کسری تماس بگیرید.

از یکی دو هفته مانده به آغاز سال نو، بیشتر مردم شروع به شست و شوی فرش‌های خود می‌کنند. می‌دانیم که فرش‌ها باید بطور مرتب نظافت شوند و فقط به یک بار شستشو در سال نیاز دارند، اما این شستشو نباید در منزل انجام شود. دو دلیل عمده برای این موضوع وجود دارد؛ اول اینکه شستن فرش در منزل با توجه به نبود فضای کافی در خانه‌های امروزی، امکان‌پذیر نیست. دلیل دوم این است که حتی پس از شست و شوی فرش، باید مکانی برای خشک کردنشان در فضای آزاد وجود داشته باشد، زیرا خشک کردن فرش باید به گونه‌ای انجام شود که هیچ‌گونه آثار رطوبت در آن‌ها باقی نماند و در صورتی که فرش به مقدار زیادی خیس باشد و این رطوبت چند روز در آن باقی بماند، فرش لایه‌لایه شده و حتی ممکن است زمینه‌ی رشد انواع قارچ‌ها نیز در آن فراهم شود.
امروزه کمتر خانه‌هایی را می‌بینیم که از پشت بامشان قالی‌های زیبا و رنگارنگ آویزان باشند. شهرنشینی و کوچک شدن خانه‌ها سبب شده تا نظافت فرش‌ها مثل گذشته در خانه‌ها انجام نشود.

تمیزکاری و شستشوی فرش

تمیزکاری فرش‌ها به ویژه فرش‌های دستباف بسیار مهم است. فرش دستباف به دلیل به کار رفتن الیاف پشمی و ابریشمی در آن، مکان مناسبی برای ذخیره کردن انواع ذرات و حشرات ریز از جمله گرد و خاک، شپش و … هستند. با توجه به نبود فضای کافی و ماشینی شدن کارها، رغبتی برای انجام این کار در منزل وجود ندارد. همچنین جهت صرفه‌جویی در هزینه‌ها شهروندان ترجیح می‌دهند تا شستن فرش‌های خود را به کارخانه‌های شستشو محول کنند.
به همین جهت، کارخانه کسری به عنوان یک قالیشویی خوب در مرکز تهران، چنین خدماتی را با بهترین کیفیت به شهروندان گرامی ارائه می‌دهد. این شرکت با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات روز دنیا، فرش‌های شما را به شیوه‌ای منحصر به فرد شستشو می‌دهد. فرایند شستشو به این شیوه به گونه‌ای است که پس از اتمام مراحل شستشو هیچ‌گونه آثار لکه روی فرش دیده نمی‌شود و زیبایی فرش مجدداً به آن باز می‌گردد.
پاکیزگی را با کسری تجربه کنید!

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *