نکات مهم برای خرید ابعاد مناسب فرش

۰
(۰)

نمایندگی قالیشویی کسری در بوعلی تقدیم می‌کند

قالیشویی در بوعلی کسری: یکی از قدیمی‌ترین کالاهای موجود در منازل ایرانیان فرش است.

فرشها انواع مختلفی دارند و هرکدام از آن‌ها با توجه به نوع الیاف و بافت به کار رفته در آن‌ها زیبایی‌های خاص خود را دارند.

قالیشویی کسری یکی از قالیشویی های معتبر در منطقه دو ۲ تهران است. اگر به دنبال قالیشویی در شمال تهران مانند مناطقی مثل بوعلی و مینی سیتی هستید با ما همراه باشید.

فاکتورهایی که در خرید فرش باید به آنها توجه کنیم

فاکتورهای مهم زیادی در هنگام خرید فرش وجود دارند که باید بررسی کرد؛ این فاکتورها عبارتند از تراکم، نمره شانه، طرح، رنگ و ابعاد آن. یکی از فاکتورهای اساسی فرش، ابعاد مناسب آن است، زیرا در صورت عدم انتخاب ابعاد مناسب فرش، باید بخشی از کناره‌های آن را تا بزنیم که این کار سبب به وجود آمدن پوسیدگی، ترک‌خوردگی و پارگی در کناره‌های آن می‌شود.  بطور مثال در صورتی که از فرش‌های بزرگ در اتاق‌هایی با ابعاد کوچکتر استفاده شود، پس از مدتی این کالای گرانقدر زیر پایتان دچار آسیب شده و حتی ممکن است در درازمدت کناره‌های آن دچار شکستگی و پارگی شود.

عوامل آسیب رسان به فرش

از جمله عوامل دیگری که به قالی آسیب می‌رساند، قرار دادن کمد و وسایل سنگین روی آن است. این موارد عواملی هستند که به مرور سبب کوتاه‌تر شدن عمر آنمی‌شوند. بطور کلی می‌توان گفت، بخش زیادی از عواملی که منجر به ایجاد نقص در قالی می‌شوند، ناشی از استفاده نادرست و انتخاب نامناسب آن در هنگام خرید است.
تقریباً در همه مواردی که قسمت‌هایی از فرش تا می‌خورد، بعد از گذشت مدتی، ترک‌خوردگی و پارگی‌هایی رخ می‌دهد که باعث شکنندگی تار و پود شده و به آن لطمه می‌زند. با طولانی‌تر شدن مدت زمان تاخوردگی‌ها، رفته‌رفته ترک‌ها به پارگی‌های بزرگی تبدیل می‌شوند و از ارزش و عمر فرش می‌کاهند. اما جایی برای نگرانی وجود ندارد. زیرا راه حل برطرف کردن این مشکل، تماس با یک قالیشویی معتبر است.

قالیشویی کسری در بوعلی

قالیشویی کسری در بوعلی مفتخر است تا با بکارگیری پرسنلی متخصص، حس خوب زیبایی را به این کالای نفیس شما بازگرداند. اگر به دنبال یک مکان برای ترمیم سریع فرش‌هایتان می‌گردید می‌توانید در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت، کارشناسان ما در محل شما حضور یابند. پس از انجام بررسی‌های لازم و طی مراحل شستشو، رفوگری و … مجدداً درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد.

 

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *