قالیشویی در پردیسان | رفع پوسیدگی فرش | رفوگری فرش

۰
(۰)

مهمترین دغدغه بانوان خانه‌دار از بین بردن پوسیدگی ها و نقص‌های موجود در فرش‌ها است. پیدا کردن یک رفوگر کاربلد برای ترمیم فرش کار بسیار مشکلی است. اما نگران نباشید! با مطالعه‌ی این مطلب کوتاه، تمام نگرانی‌تان رفع می‌شود. با ما همراه باشید.

قالیشویی در پردیسان

خانم سهیلا که یکی از مشتریان قدیمی قالیشویی کسری است در منزلش فرش‌های زیادی دارد. نگهداری فرش بطور اصولی یکی از دغدغه‌های او به حساب می‌آید. او یک روز که در حال جارو کشیدن فرش‌های خانه بود، متوجه وجود پوسیدگی در یکی از فرش‌ها شد. بعد از دیدن قسمت‌های زیرین فرش و زمین، رطوبت زیادی را در کف اتاق مشاهده کرد. بعد از انجام بررسی‌های لازم توسط یک مهندس تأسیسات، ترکیدگی لوله‌های آبی که از کف اتاق عبور کرده بودند، کشف و برطرف شدند. اما آسیب‌های وارد شده به فرش همچنان باقی بودند. سهیلا بلافاصله با ما تماس گرفت و گفت:
« قسمت‌هایی از یکی از فرش‌های خانه‌ام به دلیل مواجهه با رطوبت دچار پوسیدگی شده. برای رفع آن‌ها باید چه اقداماتی را انجام دهم؟»

یکی از آسیب‌هایی که باعث ایجاد مشکلات بزرگی در فرش‌ها می‌شود، پوسیدگی است. بنابراین سهیلا در اقدامی درست در اولین فرصت با کارشناسان تماس گرفت. پس از تماس سهیلا، متخصصان این شرکت بلافاصله به محل اعزام شدند تا بررسی‌های لازم را انجام دهند. کارشناسان پس از بررسی فرش متوجه وجود گرد و غبار در قسمت‌هایی از آن شدند که به دلیل وجود رطوبت در آن جذب شده و باقی مانده بود. سهیلا می‌گفت:
« به یک باره لکه‌های تیره‌تری را در رنگ فرش دیدم و بعد از نگاه کردن به زیر آن متوجه وجود رطوبت در آن شدم. اما چون رنگ فرش تیره بود کمی دیر لکه‌های روی فرش نمایان شدند و من هم دیر آن‌ها را دیدم.»

سهیلا پس از دریافت توضیحات لازم از متخصصان کسری، برای انجام مراحل مربوط به شستشو و رفوگری فرش آن را به آن‌ها سپرد. زیرا رطوبت در فرش نفوذ کرده و رنگ قسمتی از گوشه‌های آن تغییر کرده بود. برای برگرداندن این رنگ‌ها حتماً باید فرش شسته می‌شد تا رنگ تمام قسمت‌ها قبل از انجام مراحل مربوط به ترمیم فرش کاملاً واضح شوند.
قالی شویی های متعددی در سراسر تهران وجود دارند و ادعا می‌کنند توانایی انجام عمل رفوگری فرش های آسیب‌دیده را دارند اما بزرگ‌ترین مسأله این است که آیا سپردن این کالای ارزشمند به یک رفوگر تازه‌کار، تصمیم صحیحی است؟! کارخانه قالیشویی کسری در پردیسان، با بکارگیری پرسنلی کار آزموده، ارائه‌دهنده‌ی بهترین خدمات با بالاترین کیفیت به همشهریان خود در تهران است. پس اگر نگران از بین بردن نقص های مختلف در فرشتان هستید با ما تماس بگیرید.

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *