ضرورت شستشوی فرش در قالیشویی

۰
(۰)

خدمات قالیشویی در یوسفه آباد تهران توسط قالیشویی کسری در تهران ارائه می‌شود.

شستشوی یک فرش عملی حرفه‌ای است که از عهده همه افراد بر نمی‌آید. به همین جهت شرکت‌های شست و شو با بکارگیری افرادی متخصص در این زمینه فعالیت می‌کنند. شستشوی فرش در یک شرکت کاردرست مزایای بسیاری دارد و در این مقاله قصد داریم شما را با تعدادی از مزایای این کار آشنا کنیم.

شعبه قالیشویی کسری در یوسف آباد

شستشوی مرتب فرش‌ها در یک شرکت خوب مزایای زیادی دارد که از جمله آن می‌توان به شستشوی اصولی مطابق با استانداردها و جلوگیری از به وجود آمدن هرگونه آسیب به فرش اشاره کرد. شستشوی فرش‌ها در خانه به دلیل نبود فضای کافی برای شستشو و خشک کردن فرش و همچنین عدم آشنایی کافی با شستشوی اصولی و مواد شوینده مناسب برای شستشوی الیاف مختلف می‌تواند برای صاحبان فرش‌ها گران تمام شود، زیرا ممکن است در هنگام شستشو، از مواد شوینده یا تجهیزات مناسبی استفاده ننمایید و خساراتی به فرش وارد کنید.

هزینه ترمیم فرش بسیار بالاست و برای خرید یک فرش نو باید پول زیادی پرداخت کنید. به همین جهت توصیه می‌شود تا تمام فرایندهای مرتبط با شستشو و ترمیم فرش به یک قالیشویی معتبر سپرده شود. از طرف دیگر با وجود تکنولوژی‌های مدرن در شرکت‌ها، شست و شوی فرش‌ها در منزل به هیچ وجه به صرفه نیست.
برخی از انواع فرش‌ها به ویژه فرش‌های پشمی ظرفیت بالایی برای نگهداری گرد و غبار در خود دارند، زیرا الیاف پشم مانند پولک‌های ماهی در کنار هم قرار می‌گیرند و فضایی را تشکیل می‌دهند که شامل چند لایه بوده و مکان مناسبی برای مخفی شدن حشرات ریز و گرد و غبار می‌باشد. این فضا در مکانی مخفی در لابلای پشم قرار می‌گیرد، در این حالت در حالی که به ظاهر فرش تمیز به نظر می‌رسد اما در واقع مملو از انواع آلودگی‌ها است.

در این صورت فقط با جارو کردن پشت فرش و شستشوی آن در قالی شویی امکان تمیز کردن آن وجود دارد. شستن فرش در چنین شرکت‌هایی بر اساس استانداردهای این کار انجام شده و پس از شستشو تمام عوامل میکروبی و آلاینده فرش بطور کامل از آن جدا می‌شوند.
بسیاری از مردم از نحوه شستشوی صحیح فرش آگاهی ندارند و اقدام به شستن آن در خانه با روش‌های مبتدیانه می‌کنند. جالب است بدانید که با انجام برخی از این روش‌ها و خیس کردن بیش از اندازه فرش‌ها، در بعضی مواقع رنگ پریدگی در فرش دیده می‌شود و گاهی نیز به دلیل عدم رعایت مسائل مربوط به خشک کردن و آبگیری، فرش تاب بر می‌دارد. بعد از این اتفاق صاحبان فرش تصمیم به تماس با یک شرکت شستشو می‌گیرند، در حالی که دیگر کار از کار گذشته و احیای فرش تقریباً غیر ممکن شده است.

قالی شویی در محله یوسف آباد

همان‌گونه که پیشتر گفته شد، فضای بین الیاف پشم دارای منفذهایی است و در این منافذ، قطرات آب به راحتی می‌توانند قرار گیرند، به همین دلیل شستشوی این فرش‌ها در خانه بسیار مشکل می‌شود، زیرا با خیس شدن الیاف پشمی، فرش به شدت سنگین می‌شود و جابجایی آن بسیار مشکل می‌شود. همچنین به دلیل وجود این منافذ آب زیادی در فرش نگه داشته می‌شود و در هنگام آبگیری، خشک کردن فرش بسیار دشوار خواهد شد. در نتیجه برای این کار به تجهیزات پیشرفته‌ای نیاز است که تنها آنها را در یک شرکت معتبر می‌توان یافت. به همین جهت کارخانه قالیشویی کسری، بهترین قالیشویی در یوسف آباد تهران، آماده ارائه انواع خدمات مرتبط با شستشو، رفو، لکه بری و … می باشد.

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *