قالیشویی کسری در اقدسیه

۰
(۰)

قالیشویی در اقدسیه توسط قالیشویی کسری در این محله ارائه می‌گردد. برای دریافت خدمات قالیشویی با ما در ارتباط باشید.

همانطورکه می‌دانید، فرش و موکت تحت تاثیر گرد و غبار بسیاری می‌باشند و با مرور زمان می‌تواند باعث خسرات جبران ناپذیری گردد. دلایل زیادی وجود دارد که فرش و موکت شما نیاز به شست و شوی مرتب خواهد در این مقاله ما میخواهیم چند عدد از این موارد را نام ببریم. ما در قالیشویی کسری در اقدسیه انواع خدمات قالیشویی، موکت شویی و مبل شویی را ارائه می‌دهیم با استفاده از این خدمات به زندگی خود روحی تازه ببخشید.

قالیشویی کسری در اقدسیه

چرا باید به شست و شوی مرتب فرش و موکت خود اهمیت بدهیم

همانطورکه می‌دانید، فرش و موکت تحت تاثیر گرد و غبار بسیاری می‌باشند و با مرور زمان می‌تواند باعث خسرات جبران ناپذیری گردند. دلایل زیادی وجود دارد که فرش و موکت شما نیاز به شست و شوی مرتب دارد در این مقاله ما میخواهیم چند عدد از این موارد را نام ببریم و به شما بگوییم چرا شما به خدمات قالیشویی کسری در اقدسیه نیاز دارید.

فرش جذب کننده انواع مختلف خاک و غباری است که از بیرون به خانه می‌آوریم، این موضوع وقتی که حیوان خانگی داشته باشیم یا اینکه کودکان بازیگوشی داشته باشیم حتی بدتر هم می‌شود. کافی است کمی زمان بدهید این گرد و غبار به مرور زمان حتی رنگ فرش شما را نیز تغییر می‌دهند.

این گرد و غبار با مرور زمان می‌تواند به عمق فرش برود و حتی به تار و پود ان آسیب برساند. این‌ها مواردی هستند که با جارو کشی ممکن است که خارج شوند! اما وقتی جاروکشی شوند به هوای اتاق راه پیدا می‌کنند و باعث بیماری می‌شوند! بنابراین برای تمیز کردن این موارد نیازمند سرویس‌های شست و شوی حرفه‌ای هستیم.

شاید فکر کنید وقتی که فرش و موکت می‌توانند منبعی از عوامل بیماری زا برای انسان باشند چرا حتی باید در خانه از آن‌ها استفاده کنیم؟ اشتباه نکنید یک فرش تمیز همواره می‌تواند مانند فیلتر عمل کند و کثیفی‌ها را در خود گیر بی‌اندازد اما مانند هر فیلتری وقتی که از کثیفی اشباع شد نیازمند شست و شو می‌شود.

وقتی که فرش و موکت برای مدت طولانی شسته نشوند وزن ان‌ها نیز بالا می‌رود و طبق امار موسسات بهداشتی وزن گرد و غبار و حشرات موجود در فرش می‌تواند تا ۸ برابر وزن خود فرش برسد. ما در قالیشویی کسری در اقدسیه انواع خدمات قالیشویی، موکت شویی و مبل شویی را ارائه می‌دهیم با استفاده از این خدمات به زندگی خود روحی تازه ببخشید.

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *