قالیشویی در تهرانپارس – بهترین قالیشویی تهران

۰
(۰)

قالیشویی در تهرانپارس – نزدیک شدن به ایام عید، شور و شوق فراوانی در میان اکثریت مردم به وجود می‌آورد. اواخر اسفند هر سال فرصت مناسبی برای دور کردن همه آلودگی‌ها و مهیا شدن برای فصلی نو است. در این موسم، ایرانیان بسیاری مشغول انجام خانه‌تکانی شده و اقدام به شستشوی فرش های خود می‌کنند. شست و شوی فرش‌ها یکی از سنگین‌ترین فعالیت‌هایی است که بانوان با آن سر و کار دارند. شرکت کسری می‌تواند دستیار شما بانوان گرامی باشد!

کلیک کنید: چگونه لکه جوهر را از روی فرش پاک کنیم

قالیشویی در تهرانپارس

برای شستن فرش ها روش‌های مختلفی وجود دارد. شستن فرش علاوه بر دشوار بودن، یکی از زمان‌برترین فعالیت‌هایی است که به دغدغه‌ی بزرگی برای همه بانوان مبدل شده است. در ادامه به نکات کلیدی در مورد فرش‌ها می‌پردازیم:

    • برای نگهداری از فرش‌ها تا آنجا که ممکن است از آن‌ها در نقاط مرطوب استفاده نکنید. همچنین از قرار دادن آن‌ها در معرض نور مستقیم خورشید اجتناب نمایید. با انجام این دو کار ساده می‌توانید از روند ایجاد پوسیدگی در فرش‌ها بکاهید. همچنین قرار دادن اجسام داغی مانند اتو، سشوار و … روی فرش می‌تواند ناهمواری‌های بسیار بدی روی آن ایجاد کند و حتی الیاف آن را به هم بچسباند.
    • در هنگام شست و شوی فرشها هرگز ار مواد شوینده شیمیایی که خاصیت قلیایی و اسیدی دارند استفاده نکنید زیرا این‌گونه مواد به بافت فرش آسیب رسانده و حتی ممکن است رنگ آن را ببرند.

کلیک کنید: مزایای شستشوی فرش | کارخانه قالیشویی کسری در تیموری

بهترین قالیشویی تهران

بنابراین با توجه به سختی‌های متعددی که نظافت فرش‌ها به دنبال دارد بهترین روش شستشوی آن‌ها در یک کارخانه قالیشویی معتبر است تا بدین ترتیب با خیالی آسوده‌تر به سایر کارهای مربوط به خانه‌تکانی برسید. تمیزکاری فرش‌ها در قالیشویی کسری در شهید چوب تراش توسط افرادی متخصص و با بهره‌مندی از دستگاه‌های به‌روز دنیا انجام می‌شود. با کمک این دستگاه‌ها، شستشو به بهترین نحو انجام شده و فرش پس از آن دوباره با همان کیفیت روز اول قابل استفاده خواهد بود.
پس دیگر نگران نباشید! اگر به دنبال پیدا کردن یک شرکت معتبر برای نظافت فرش‌های خود می گردید، با ما تماس بگیرید و نظافت فرش‌ها و مبلمان خود را به ما بسپارید!

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *