قالیشویی در طرشت – کارخانه قالیشویی آنلاین

۰
(۰)

قالیشویی در طرشت – فرش‌ها محیط هایی بسیار عالی برای رشد انواع باکتری‌ها و حشرات موذی به شمار می‌روند. از آنجا که دائماً با فرش‌ها در تماس هستیم، عوامل بیماری‌زا به راحتی می‌توانند وارد بدنمان شوند و ما را به انواع حساسیت‌ها دچار کنند. بنابراین سؤالی که مطرح می‌شود این است که آیا با شستشوی فرش در کارخانه قالیشویی می‌توانیم از شر این حساسیت‌ها خلاص شویم؟

کلیک کنید: تخفیف قالیشویی عید تا عید

معایب نشستن فرش

همه‌ی ما پیوسته به دنبال زندگی در مکانی سرشار از پاکیزگی هستیم و به نظافت منزل خود اهمیت می‌دهیم. نظافت منزل و به ویژه فرش‌ها، در صورتی که در خانه کودکی داشته باشید بسیار اهمیت دارد. کودکان کمتر از ۲ سال معمولاً برای راه رفتن روی زمین دوست دارند چهار دست و پا روی زمین راه بروند. زمانی که کودکان با فرش‌ها در تماس باشند، میکروب‌ها به دستشان منتقل شده و هنگام غذا خوردن وارد بدنشان می‌شوند. سیستم ایمنی بدن کودکان در مقایسه با افراد بالغ بسیار ضعیف‌تر است و این باعث می‌شود تا کودک میزبانی بسیار مهربان برای این میکروب‌ها باشد.
امروزه وجود فرش برای هر خانه‌ای یک کالای اساسی به شمار می‌رود، اما اگر از فرش خود به خوبی مراقبت نکنید می‌تواند منبع انواع میکروب‌ها در منزلتان باشد. فرشی که به درستی نظافت نشود می‌تواند شامل انواع مایت‌ها، گرد و غبار، قارچ‌ها و حشرات موذی باشد. این عوامل بیماری‌زا در تار و پود فرش شما پنهان شده و در فرصت مناسب شما را هدف قرار می‌دهند. نکته‌ی نگران‌کننده این است که کودکان زمان زیادی از روز را بر روی فرش‌ها می‌گذرانند و همین امر می‌تواند زمینه‌های ایجاد انواع بیماری‌ها را در آن‌ها به وجود آورد. بنابراین فرش‌ها باید به طور مرتب نظافت شوند و هر چند وقت یک بار مورد شستشو قرار گیرند.

قالی شویی آنلاین در طرشت

قالیشویی آنلاین کسری در طرشت تهران به عنوان یک شرکت معتبر، با سابقه‌ای درخشان در این صنعت، به شما پیشنهاد می‌کند سالانه یک بار شست و شوی فرش‌های خود را در این کارخانه انجام دهید. با شستن فرش در این شرکت، تمام آلودگی‌ها و لکه‌ها از فرش شما از بین رفته و چهره‌ی زیبای فرشتان دوباره به آن باز می‌گردد.

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *