[vc_row][vc_column][dt_fancy_image image_id=”36390″ width=”1000″ border_radius=”20px” animation=”flash”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

قالیشویی در تهران

قالیشویی یک خدمت مورد نیاز برای تمام اقشار جامعه است. فرقی نمیکند که فقیر یا غنی باشید. در هر صورت به خدمات قالیشویی حداقل سالی یکبار نیاز پیدا خواهید کرد. قالیشویی کسری  یکی از قالیشویی های مدرن تهران است. که در مدت فعالیت خود توانسته است خدمات گسترده‌ای از قبیل مبلشویی، موکت شویی و قالیشویی را ارائه دهد.

چطور یک قالیشویی خوب را میتوان در تهران انتخاب کرد؟

بسیاری از مردم اولویت انتخاب خود  را با  جستجو در اینترنت برای عبارتهایی نظیر قالیشویی در تجریش قرار می‌دهند. این در حالی است که این تنها دفتر قالیشویی‌ها هستند که در مناطق مختلف فعالیت دارند. و محل کارخانه قالیشویی همواره در مناطقی بسیار دور از شهر میباشد. به همین رو همیشه در انتخاب قالیشویی فارغ از اینکه دفتر این قالیشویی ها کجا قرار دارند باید به نکاتی توجه داشت. یک نکته که اخیرا مورد توجه قرار گرفته است داشتن امکان رزرو آنلاین برای قالیشویی است.

انتخاب یک قالیشویی خوب

از یک قالیشویی چه خدماتی را میتوان دریافت کرد؟

قالیشویی ها عموما خدمات متنوعی را ارائه میدهند. از این خدمات میتوان به موارد متعددی اشاره کرد. هرچه میزان خدماتی که قالیشویی ها ارائه میدهند گسترده‌تر باشد. میتوان گفت که آن قالیشویی دارای نیرو و متخصصین بیشتری است. بعضی از خدمات قالیشویی ها باید در داخل کارخانه انجام میگیرد. مثل رفوگری و قالیشویی اما بعضی دیگر از خدمات در محل مشتری انجام میگیرد. نظیر مبلشویی و موکت شویی.

خدمات قالیشویی کسری

  1. شستشوی فرش نفیس
  2. شستشوی فرش ابریشمی
  3. شسشتوی مبلمان
  4. شستشوی تشک خوشخواب
  5. رفوگری
  6. ریشه بافی
  7. ترمیم پوسدیگی
  8. رفع بوی بد
  9. شستشوی فرش و رفع بوی ادرار حیوانات خانگی

یک قالیشویی امروزی باید خدمات آنلاین نیز ارائه بدهد:

یک قالیشویی حتما باید خدمات آنلاین را در نظر داشته باشد. زیرا با ارائه خدمات آنلاین در اینترنت به مشتریان خود نزدیک‌تر می‌شود. اینکار باعث می‌شود که مشتریانی که وقت مراجعه به دفاتر قالیشویی را ندارند، بتوانند از طریق خدمات آنلاین قالیشویی خدمات مورد نظر خود را رزرو کنند.

در کنار همه اینها هر قالیشویی موظف است که بتواند رضایت مشتریان خود را بدست آورد. بدست آوردن رضایت مشتریان قالیشویی امری مهم است. اینکار منجر به افزایش مشتریان قالیشویی در آینده خواهد شد. به همین دلیل رقابتی شدید میان قالیشویان در تهران برقرار است. زیرا همواره تلاش می‌کنند به جهت رضایت مشتری خدمات متنوعی را ارائه دهند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”مطالب قالیشویی مرتبط”][dt_blog_masonry loading_effect=”fade_in” image_sizing=”proportional” bwb_columns=”desktop:2|h_tablet:2|v_tablet:1|phone:1″ excerpt_words_limit=”200″ read_more_button=”default_button” read_more_button_text=”خواندن بیشتر” posts_offset=”0″ category=”141″][/vc_column][/vc_row]

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *