قالیشویی در صادقیه – چطور یک فرش خوب انتخاب کنیم؟

۰
(۰)

قالیشویی در صادقیه – انتخاب صحیح یک فرش

اهالی محترم صادقیه در صورتی که نیاز به قالیشویی در صادقیه دارید می‌توانید از قالیشویی کسری کمک بگیرید. فرش به عنوان یک المان طراحی داخلی می‌تواند یک عنصر زیبایی دهنده عالی برای اتاق یا پذیرایی شما باشد. ایجاد یک ناحیه متحد و کوچک یا یک ناحیه دلباز و بزرگ از مواردی است که فرشها در اختیارتان می‌گذارند. در مطالب قبلی با نحوه انتخاب مناسب ابعاد فرش صحبت کرده‌ایم. در این مطلب به دیدگاه طراحی در این رابطه می‌پردازیم.

فرش یک المان کلیدی است

فرشها هر کدام دارای شخصیت خاصی هستند. برای مثال وقتی از فرش ایرانی استفاده میکنیم یعنی میخواهیم نوعی شخصیت شرغی به طراحی خود بدهیم. فرشها در واقع از گرانترین عناصری هستند که می‌توانید برای اتاق خود خریداری کنید. بنابراین اهمیت زیادی دارد که در هنگام انتخاب فرش دقت کافی را در نظر داشته باشید. بسیاری از طراحان داخلی تنوع رنگ فرش ایرانی را بسیار دوست دارند. طرح و حس خاصی که فرشهای ایرانی به هر خانه می‌آورند از نظر بسیاری از طراحان داخلی بخصوص طراحان داخلی خارجی حسی بی نظیر و منحصر به فرد است. به همین دلیل است که در بسیاری از طراحی های فرش یک المان کلیدی به حساب می‌آید.

در انتخاب فرش نگاه جامع تری به کار ببرید

به نظر لیسا یکی از طراحان داخلی برجسته، « من به نگاه جامع هنگامی که فرشی را انتخاب میکنیم اعتقاد راسخ دارم». از نظر لیسا باید هنگام انتخاب فرش با دقت به تمام جوانب توجه داشته باشیم. یعنی باید کل خانه، دیوارها و لوازم دیگر را مد نظر قرار دهیم. « شما باید تمام عناصر موجود در اتاق را در نظر داشته باشید. من وقتی می‌بینم که فردی بدون در نظر داشتن بقیه عناصر موجود در اتاق به انتخاب فرش می‌پردازد بسیار عصبی و دلخور می‌شوم.عملا اینکار ریسک بزرگی است که میتواند به ضرر طراحی داخلی تمام شود».

او معتقد است که فرش و مبلمان خانه به اندازه یک تابلو دیواری می‌توانند اثر هنری به حساب بیایند. « فرش، مبلمان و بقیه عناصر باید به عنوان یک خانواده عمل کنند تا بتوانند در بهتر نشان دادن اتاق خانه درست عمل کنند». به نظر لیسا در غیر این صورت هرکدام از عناصر به طور مستقل زیبا خواهند بود و دید کلی اتاق خانه چندان بهبود نخواهد داشت.

قالیشویی کسری در صادقیه یکی از برجسته ترین قالیشویی‌های منطقه است و توانسته است در طول مدت خدمت خود رضایت بسیاری از مشتریان را بدست بیاورد.

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *