قالیشویی در ونک – راه های انتخاب یک قالیشویی خوب

۰
(۰)

 

قالیشویی در ونک

 بسیاری از افراد وقتی به فکر شستشوی فرش یا موکت خود می‌افتند که کثیفی در فرش یا موکت کاملاً مشهود باشد و فرش تغییر رنگ داده باشد. اما حتی فرش‌های به ظاهر تمیز هم می‌توانند در خود انواع قارچ‌ها، حشرات و کنه‌ها را جای دهند، که برای سلامتی خانواده مضر است.

بسیاری از بیماری‌های تنفسی و گوارشی ناشی از این آلودگی‌ها هستند. تقریبا بیش از هشتاد درصد آلودگی‌هایی که وارد خانه می‌شوند در واقع بر روی فرش، موکت و مبلمان جا خوش می‌کنند. با توجه به این که که فرش و مبلمان از لوازمی هستند که ما بیشترین تماس فیزیکی خود را در طول روز با آن‌ها داریم، باید به نظافت و پاکیزگی آن‌ها اهمیت بیشتری بدهیم.

فرش شما منشا گرد و غبار است

بسیاری از افراد از میزان گرد و غبار موجود در فرش و قالی خود آگاه نیستند، این در حالی است که این موضوع در سلامت خانواده نقش بسیار مهمی دارد. زیرا فرشی که به ظاهر تمیز باشد در واقع ممکن است مخفیگاه بسیاری از قارچ‌ها، کپک‌ها و هیره‌ها باشد.
تمیز کردن فرش و موکت نیازمند صرف وقت و حوصله‌ی زیادی است. بنابراین استفاده از خدمات قالیشویی‌ها به منظور صرفه‌جویی در زمان و همچنین مصرف آب ضروری به نظر می‌رسد. زیرا روش سنتی شستشوی فرش و موکت نه تنها آب زیادی را مصرف می‌کند بلکه در زندگی آپارتمان‌نشینی امروزی نیز چندان ممکن نمی‌باشد.

از طرفی زمان و مشغله کاری به گونه‌ای است که افراد کلان‌شهر تهران نمی‌توانند یک روز خود را به شستشو اختصاص دهند؛ بنابراین ترجیح می‌دهند این کار را به متخصص آن بسپارند و به امور روزمره‌ی خود رسیدگی کنند. به شما پیشنهاد می‌کنیم در این رابطه مقاله مدیریت هزینه و زمان با قالیشویی معتبر کسری را مطالعه کنید.

قالیشویی کسری در ونک پذیرای شما شهروندان تهرانی برای ارائه انواع خدمات شست و شو است. اگر می‌خواهید خدمت مورد نظرتان در یک زمان مشخص به شما ارائه شود، از منوی بالا گزینه‌ی رزرو آنلاین را انتخاب کرده و فرم مربوطه را تکیل نمایید.

 

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *