قالیشویی در ازگل

۰
(۰)

ما در قالیشوییکسری در محله ازگل به تجربه دریافته‌ایم که هر فرش یا موکت تقریبا باید هر ۱۲ تا ۱۸ ماه یک بار شسته شود. اما در محیط‌هایی که متوجه رفت و آمد بالایی هستند این دوره‌ها باید به اندازه دوره‌های ۴ ماهه باشند. همچنین اگر در خانه‌ای افراد سیگاری و حیوانات خانگی یا کودکان بازیگوش زندگی می‌کنند، عموما فرش موکت ممکن است به سالی دو یا سه بار شست و شو نیاز داشته باشند.

قالیشویی کسری در ازگل

چه زمانی باید فرش و موکت خود را تمیز کنیم؟

جواب متخصصین ما در قالیشوییکسریازگل به این سوال این است که همه چیز بستگی به این دارد که به چه میزان فرش و موکت شما تحت تاثیر رفت و آمد قرار دارد. شست و شوی منظم فرش و موکت عموما باعث پاکیزگی و تمیزی محل زندگی می‌شود و می‌تواند کپک‌ها، قارچ‌ها و مایت‌هایی را که به آسودگی در آن‌ها جا خوش کرده‌اند را بکشد.

بنابر گزارش موسسه IICRC که یکی از معتبرترین موسسات در زمینه ارائه گواهی نامه به کارگاه‌ها و موسسات فعال در زمین شست و شو و ترمیم است، می‌توان گفت که هر فرش یا موکت تقریبا باید هر ۱۲ تا ۱۸ ماه یک بار شست و شو شود. اما در محیط‌هایی که متوجه رفت و آمد بالایی هستند این دوره‌ها باید به اندازه دوره‌های ۴ ماهه باشند. همچنین اگر در خانه‌ای افراد سیگاری و حیوانات خانگی یا کودکان بازیگوش زندگی می‌کنند عموما فرش موکت ممکن است به سالی دو یا سه بار شست و شو نیاز داشته باشند. اینکار نه تنها عوامل بیماری زا را ازبین می‌برد بلکه برای افزایش طول عمر فرش یا موکت نیز موثر است.

قالیشویی کسریدر ازگل آماده خدمات رسانی به ساکنین ازگل است. ما معتقد هستیم که پاکیزگی یک حرفه است و برای رسیدن به آن باید از افراد حرفه‌ای استفاده کرد. به همین دلیل ما همواره افراد حرفه‌ای را به کار میگیریم و مشتریان ما عموما افرادی هستند که برای سرویسی حرفه‌ای و متفاوت با ما تماس گرفته‌اند.

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *