قالیشویی کسری در دربند

۰
(۰)

 

وقت آن است که دیگر نگران شستشو و ترمیم فرش های منازل خود نباشید. قالیشویی آنلاین کسری در دربند پاکیزگی و زیبایی را دوباره به فرش‌های ارزشمند شما باز می گرداند.

قالیشویی کسری در دربند

شستشوی صحیح فرشها دارای مراحلی است. که در صورت عدم ملاحظه آن‌ها، فرش به طور کامل تمیز نمی‌شود. همچنین برای شستشوی صحیح نیازمند دقت و صرف زمان و هزینه زیادی هستید. بنابراین برای صرفه جویی بیشتر در وقت و هزینه فرش های خود را به قالیشویی کسری در دربند بسپارید.

روند شستشو در قالیشویی آنلاین کسری

در این قالیشویی ابتدا خاک گیری از فرش انجام می گیرد. این کار به علت جلوگیری از پوسیدگی و دوام بیشتر فرش ضروری است. کلیه خدمات شستشوی فرش از قبیل خاک گیری، لکه بری، رفوگری، ریشه زنی و… توسط پرسنل مجرب این شرکت انجام می شوند. قالیشویی آنلاین کسری مفتخر است همه روزه حتی در ایام تعطیل و به صورت ۲۴ ساعت آماده پاسخ گویی و خدمت رسانی به شما باشد. این موضوع بدون همایت همشهریان تهرانی ممکن نمیباشد.

در صورت تماس با ما چه اتفاقی می‌افتد و چه خدماتی دریافت می‌کنید؟

در صورت تماس شما با قالیشویی کسری پرسنل ما در منزل شما حاضر میشوند. و قالی های شما را تحویل گرفته و جهت حمل به کارخانه می برند. در آنجا بعد از خاک گیری با بهترین مواد ضد پوسیدگی فرش شستشو داده می شوند. پس از اتمام مراحل شستشو، مراحل آبکشی و خشک کردن فرش ها انجام می شوند. در نهایت فرش ها اتو شده و لول شده در کاور تحویل مشتری داده می شود. شست و شو تخصص ماست.

این مرکز قالیشویی با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در صنعت قالیشویی کشور، تاکنون توانسته با حمایت همشهریان عزیز در سراسر تهران بزرگ با قدرت به خدمت رسانی خود ادامه دهد. شستشوی صحیح فرش ها یکی از مواردی است که کمتر به آن توجه می شود. شستشوی صحیح فرشها دارای مراحلی است که در صورت عدم ملاحظه آنها، فرش به طور کامل تمیز نمی شود. وقت آن است که دیگر نگران شستشو و ترمیم فرش های منازل خود نباشید. قالیشویی کسری در دربند پاکیزگی و زیبایی را دوباره به فرشهای ارزشمند شما باز می گرداند.

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *