قالیشویی نواب

شستشو با مواد ضدعفونی
با رعایت پروتکل های بهداشتی

تلفن:
۱۵۸۱

قالیشویی ارزان نواب یکی از بهترین قالیشویی ها در تهران و یکی از شعب قالیشویی بزرگ کسری در این کلانشهر می باشد که میتوانید از خدمات متنوع این شرکت استفاده کنید.

قالیشویی هفت تیر

قالیشویی کسری در نواب تهران با رعایت موارد بهداشتی و رعایت کامل موارد پروتکل های اجتماعی سعی دارد تا نظافت و تمیزی فرش های شما را بازگرداند . در این راستا تلاش ما بر آن است تا با رعایت اصول بهداشتی، این وظیفه ی خطیر را به درستی انجام دهیم. این مجموعه با دارا بودن شعب بسیار در سراسر تهران مانند شعبه قالیشویی بریانک و همچنین شعبه قالیشویی آزادی و دیگر شعب در تهران بزرگ توانسته دغدغه بسیاری از شما عزیزان در این مناطق را برآورده کند. این قالیشویی تمامی فرش و قالی های شما را با دستگاه های تمام اتوماتیک و بهترین مواد و متریال های شستشو، مانند روز اول تحویل میدهد. علاوه بر این خدمات ارزنده دیگری مانند شستشوی مبل در منزل و رفوگری و ریشه زنی فرش ها چه دستباف و چه ماشینی در این قالیشویی انجام می شود. سابقه طولانی و اعتماد بسیاری از مشتریان به این قالیشویی باعث شده تا به یکی از بهترین قالیشویی های تهران تبدیل شود. پس اگر میخواهید خدمات بی نظیر ما را تجربه کنید همین الان با شماره زیر تماس بگیرید و فرش و قالی های خود را با خیال راحت به ما بسپارید.

قیمت قالیشویی نواب

شستشوی فرش های شما در قالیشویی کسری در درجه اول با بهترین مواد و متریال شستشو انجام خواهد شد و ثانیا قیمت شستشو قالی ها نیز طبق تعرفه اتحادیه قالیشویی استان تهران می باشد و قیمت شستشوی قالی ۲۴ متری، ۱۲ متری، ۹ متری و ۶ متری و همچنین قالی های با متراژ و سایز های نامتعارف بر طبق همین اساس خواهد بود. بنابراین شما عزیزان و دوستان محترم از بابت قیمت ها هیچگونه نگرانی را نداشته باشید.

شستشوی مبل با بهترین مواد

قالیشویی کسری این افتخار را دارد که با تنوع خدمات خود در سرتاسر تهران تمامی نیازهای عزیزان در شهر تهران و اطراف تهران را در زمینه نظافت و خدمات منزل برآورده کند و یکی از همین خدمات شستشوی انواع مبلمان است که در این مرکز انجام میشود و برای تمیزکاری مبلمان خود کافیست با ما تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن همکاران ما در محل حاضر شوند و در کوتاهترین زمان و با دقت بسیار مبل های شما را تمیز مثل روز اول تحویل دهند.

قالیشویی کسری در نواب

متخصص در شستشو انواع فرش

اگر در تهران به دنبال قالیشویی پیشرفته و با قدمت بالا هستید که به آن اطمینان کنید و قالی های با ارزش و دستباف خود را به آن بسپارید، راه را درست آمده اید ما در قالیشویی کسری تمامی قالی های ارزشمند شما را با حساسیت تمام و با ظرافت کامل می شوییم. کافیست به ما اطمینان کنید و با ما تماس بگیرید.

دستگاه های اتوماتیک
تحویل بصورت لول
مرمت و بازسازی فرش
تضمین کیفیت
قیمت مناسب
تماس شبانه روزی
تحویل فوری

دستگاه های قالیشویی کسری تمام اتوماتیک میباشند این دستگاه ها هم باعث صرفه جویی در زمان میشود هم دقت شستشو را چند برابر می کند. توجه به حساسیتهای مشتریان دغدغه ما است

شستشوی تمام اتوماتیک قالیشویی یوسف آباد

شستشوی فرش دستبافت با دقت چند برابری انجام میشود در این باب ما در قالیشویی کسری از پرسنل خبره استفاده میکنیم تا فرش های دست بافت که ازحساسیت بالا برخوردار هستند آسیب نبینند

شستشوی فرش دستباف در قالیشویی یوسف آباد

شستشوی فرش ماشینی با استفاده از دستگاه های اتوماتیک که منجر به سلامت فرش میشود ما در قالیشویی کسری سعی بر تداوم همکاری داریم تا در خدمت شما همشهریان محترم منطقه نواب باشیم

بهترین قالیشویی یوسف آباد
تعمیرات فرش قالیشویی آپادانا

تعمیرات فرش نواب

ارائه خدمات ترمیم و بازسازی فرش در قالیشویی کسری در تمامی سطوح خدمات زیر صورت می‌گیرد:
رفع محل سوختگی، رنگ‌دادگی بافت‌های فرش به یکدیگر و انجام خدمات رفوگری با در نظر گرفتن مواد اولیه تشکیل‌دهنده فرش‌ها و رنگ آن‌ها انجام می‌شود. همچنین خدماتی من جمله ریشه‌کشی برای فرش‌هایی که ریشه‌های آن‌ها از بین رفته یا شیرازه دوزی برای فرش‌هایی که دوخت اصلی حاشیه فرش آن‌ها در حال از هم گسستن است

ما در قالیشویی کسری شعبه نواب آماده ارائه انواع خدمات فرش هستیم.ما این ضمانت را به شما عزیزان میدهیم که با یکبار انجام خدمات قالیشویی در این مرکز به مشتری همیشگی ما تبدیل خواهید شد.

توافقی
از متری
توافقی
از متری
phone-logo-CA0ABEDEEB-seeklogo.com_.png
تلفن سراسری

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰