مدیریت هزینه و زمان با قالیشویی معتبر کسری در مدیریت

۰
(۰)

شرکت قالیشویی کسری ارائه دهنده انواع خدمات نوین قالیشویی در مدیریت می باشد.

قالیشویی کسری: شستشوی فرش بصورت خانگی علاوه بر افزایش هزینه‌های آب و برق مصرفی، زمان زیادی را نیز تلف می‌کند اما راه ساده‌تری نیز برای این کار وجود دارد. برای رسیدن به حس خوب پاکیزگی و صرف هزینه‌های کمتر برای شستشوی قالی کافیست با ما تماس بگیرید.

اهمیت حفظ و نگهداری فرش و موکت

با توجه به اینکه خرید یک فرش هزینه‌ی هنگفتی را بر دوش خریدار می‌گذارد، حفظ و نگهداری از آن بسیار با اهمیت است. همیشه بعد از گذشت چند ماه استفاده از فرش، به دلیل جذب گرد و غبار و آلودگی‌های محیط، کمی رنگشان تغییر می‌کند و نیاز به شستشو پیدا می‌کند. از میان قالیشوییها، تنها تعداد کمی از آن‌ها دارای دستگاه‌های مدرن شست و شو هستند. بنابراین اگر در تهران به دنبال یک مرکز معتبر و با امکانات روز دنیا هستید، قالیشویی کسری در مدیریت را انتخاب کنید.

ما ارائه‌دهنده‌ی بهترین خدمات تخصصی شستشوی مکانیزه‌ی فرش در تهران هستیم. شرکت ما در کنار ارائه‌ی این خدمات، کلیه فعالیت‌های مربوط به ترمیم فرش دستباف و ماشینی را انجام می‌دهد. فرایندهای وابسته به شستشوی فرش شما را با بهترین کیفیت انجام داده و فرشها پس از شستشو، علاوه بر آب‌کشی شدن، خشک شده و بصورت لول شده و کاور شده به شما تحویل داده می‌شوند.

جهت سهولت دسترسی مشتریان عزیز، قابلیت ثبت سفارش آنلاین در وب‌سایت فراهم شده است. همچنین می‌توانید به روش‌های حضوری و تلفنی نیز سفارش خود را ثبت نمایید. به علاوه می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی با ما در ارتباط باشید و نظرات سازنده‌ی خود را جهت بهبود خدمات ارائه‌شده برای ما ارسال نمایید.

قطعاً با ارائه‌ی بازخورد خود از خدماتی که دریافت کرده‌اید، می‌توانید به ارتقای سطح کیفی سرویس‌دهی ما کمک چشمگیری کنید تا در دفعات بعدی رضایت بیشتری داشته باشید. ذیل همین مطلب نیز می‌توانید نظر خود را با ما درمیان بگذارید تا سایر کاربران نیز از کیفیت خدماتمان آگاهی پیدا کنند.

 

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *