پاک کردن لاک از روی فرش

۰
(۰)

در این مطلب قصد داریم تا شما را با پاک کردن لاک از روی فرش آشنا کنیم. روش‌های گفته‌شده در این مطلب می‌توانند توسط شما در منزل انجام شوند اما پاک کردن لکه‌ها در منزل توسط افراد نا آشنا و مبتدی می‌تواند خطراتی برای فرش داشته باشد که در ادامه به آن‌ها اشاره می کنیم. در قسمت مقالات می‌توانید به آموزش‌های مختلفی از قبیل ازبین بردن روغن از روی فرش دسترسی داشته باشید.

لاک را چگونه از فرش پاک کنم

در دنیای امروز، بسیاری از بانوان از لاک ناخن برای زیبایی هر چه بیشتر خود استفاده می‌کنند. محل انجام این کار معمولاً در آرایشگاه یا روی میز آرایش در خانه است. بسیاری از بانوان برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها این کار را در منزل انجام می‌دهند. در این میان ممکن است در اثر سهل‌انگاری به یک باره با برخورد دست به لاک، ظرف شیشه‌ای آن روی فرش بیفتد و موجب پخش شدن آن روی فرش شود. از بین بردن این رنگ از روی فرش کار بسیار دشواری است. راه‌های زیادی برای از بین بردن لکه‌های لاک وجود دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.
اولین کار این است که محل پاشیدن رنگ را با آب سرد مرطوب کنید. سپس ۱۵ بار اسپری مو را به محل مورد نظر بپاشید و پس از آن ۳ الی ۵ بار از الکل مالشی استفاده کنید.
در ادامه با یک برس روی لاک بکشید تا اثر آن کم‌کم از بین برود. در حین انجام این کار آب سرد روی فرش بریزید تا لکه‌ها از روی آن محدوده برطرف شود.

قالی شویی معتبر کسری

این یکی از روش های از پاک کردن لاک از روی فرش است. اما این روش و هیچ کدام از روش‌های دیگر موجود در اینترنت تضمینی برای بهبود وضعیت فرش شما نیستند. انجام این کار ها در منزل کار سختی نیست. با این حال، ممکن است در اثر نداشتن آشنایی با اصول انجام این کار و ادغام رنگ لاک با فرش، آسیب‌های جدی‌تری به آن وارد کنید. بهترین راهکار برای پاک کردن اثر لاک ناخن، سپردن آن‌ها به یک مرکز معتبر است.

قالیشویی معتبر کسری با بکارگیری پرسنلی متخصص آماده‌ی از بین بردن انواع اثرات لک از روی انواع فرش های دستباف، ماشینی و ابریشمی می‌باشد. برای ثبت سفارش می‌توانید به یکی از روش های تلفنی، حضوری و اینترنتی اقدام نمایید. در صورت نیاز به مشاوره یا اطلاعات بیشتر می‌توانید با مراجعه به بخش تماس با ما با کارشناسان ما مشورت کنید. همچنین تعرفه قالیشویی از منوی بالا در دسترس است که می‌تواند برایتان مفید باشد.

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *