بهترین قالیشویی شرق تهران پیروزی | بیماریهای پنهان فرش

۰
(۰)

فرش‌های آلوده به انواع میکروب‌ها و باکتری‌ها، محیط بسیار مناسبی برای رشد این عوامل بیماری‌زا به شمار می‌روند. بنابراین برای جلوگیری از انتقال این باکتری‌ها به انسان، باید به طور مرتب به بهداشت فرش‌ها اهمیت دهید.

استفاده از فرش‌های نامرتب و کثیف می‌تواند آثار بسیار زیان‌باری برای سلامت انسان‌ها داشته باشد. بسیاری از افراد جامعه از تأثیرات نامطلوب نگهداری فرش‌های کثیف در منزل آگاه نیستند و به دلیل استفاده از این فرش‌ها در منزل، در بیشتر روزهای سال با انواع بیماری‌ها و حساسیت‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند. استفاده از فرش‌های کثیف در خانه می‌تواند موجب بیماری‌های مختلفی همچون آسم، بیماری‌های قارچی و آلرژی‌های فصلی شود. به همین دلیل باید همواره برای نظافت و تمیز نگهداشتن فرش‌ها تلاش کرد.
فرش‌ها فیلترهای هوای خوبی برای تهویه هوای اتاق هستند و به دلیل خواص جذبی خوبی که دارند، انواع آلودگی‌ها و گرد و غبار را به خود جذب می‌کنند و مانع از معلق ماندن آن‌ها در هوا می‌شوند. به همین دلیل شستشو و نظافت فرش‌ها باید به طور مرتب انجام شود تا از انتقال این آلودگی‌ها به بدن انسان جلوگیری شود. بنابراین باید در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت از جارو برقی و در بازه‌های بلند مدت (هر  سال) از شستشوی فرش جهت تمیز کردن آن استفاده کرد. گرد و غبار گیر افتاده در تار و پود فرش، با قدم زدن روی آن و یا محکم پریدن روی آن مجدداً می‌تواند در هوا پخش شود. بنابراین استفاده مرتب از جاروبرقی می‌تواند از پخش شدن مجدد این آلودگی‌ها در هوا بکاهد و به این ترتیب بر سلامت بهداشتی اعضای خانواده تأثیر مستقیمی داشته باشد.
کودکان عمدتاً دوست دارند روی فرش دراز بکشند و تلویزیون تماشا کنند، بنابراین وجود فرش‌های آلوده در منزل و تماس کودکان با این فرش‌ها، زمینه‌ساز ابتلای آن‌ها به انواع بیماری‌ها خواهد بود. بنابراین توصیه می‌شود جهت حفظ سلامت خانواده هر ۱۲ ماه یک بار شستشوی فرش‌ها در قالیشویی انجام شود.

بهترین قالی شویی شرق تهران پیروزی

کارشناسان مجرب ما در قالیشویی کسری، تجارب لازم را برای برطرف کردن هرگونه آلودگی از روی فرش‌ها و اثاثیه خانه بدست آورده‌اند و با کلیه فرایندهای مربوط به شست و شوی اصولی فرش‌ها آشنایی کافی دارند. برای آگاهی از انواع خدمات ارائه شده توسط شرکت کسری، می‌توانید همین حالا با ما تماس بگیرید و از خدمات ارزنده این شرکت بهره‌مند شوید. آرزوی ما سلامت اعضای خانواده شماست!

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *