نکات لکه برداری فرش

۵
(۱)

قالیشویی کسری یکی از مهم ترین ارائه دهندگان خدمات قالیشویی در شهرک غرب است. در صورتی که به دنبال یک قالیشویی خوب در شهرک غرب هستید حتما با قالیشویی کسری تماس حاصل نمایید.

هنگامی که یک فرش لک می‌شود مهمترین نکته‌ای که باید رعایت شود داشتن سرعت عمل در تمیز کردن آن است. هرچه دیرتر اقدام به پاک کردن لکه کنید، سخت‌تر پاک می‌شود. اگر نگران حال نظافت منزلتان هستید و فرشتان لک شده، در این مطلب از سایت با ما همراه باشید زیرا سعی کرده‌ایم به روش‌هایی مخصوص برای این کار اشاره کنیم.

لکه بری فرش سفید؛ لکه بری فرش دستباف در قالیشویی در شهرک غرب

پاک کردن هر لکه‌ای نیازمند رعایت دستور العمل خاصی است که می‌توانید با جستجویی ساده در فضای اینترنت با آن آشنا شوید. اگرچه لکه‌هایی وجود دارند که پاک کردن آن‌ها مستلزم داشتن تجربه‌ای فراوان است و کار بسیار مشکلی است که تنها با سپردن فرش به یک شرکت حرفه ای قابل پاک شدن هستند.
نکته بسیار مهم در هنگام پاک کردن لکه این است که قبل از پاک کردن با هر نوع محلول پاک کننده‌ای ابتدا آن را روی قسمتی کوچک از لکه امتحان کرده تا مطمئن شوید ضرری به فرش نمی‌رساند، زیرا ممکن است با توجه به جنس فرش و یا شوینده‌ای که انتخاب کرده‌اید، میزان نفوذ و قدرت پاک‌کنندگی تغییر کند. بنابراین باید قبل از هر چیزی اطمینان حاصل کنید که آسیبی به فرش نمی‌رسانید.

خدمات قالیشویی حرفه ای

بهترن راهکار استفاده از خدمات حرفه ای قالیشویی است. قالیشویی کسری یکی از حرفه ای ترین قالیشویی های تهران در رابطه با  شستشوی انواع فرش و موکت می باشد. ما همچنین درمنطقه ۲ تهران نیز خدمات قالیشویی ارائه می دهیم. (قالیشویی در منطقه ۲)  شما می توانید با استفاده از این خدمات از به شستشوی فرش  و موکت خود پرداخته و آسوده خاطر باشید. در صورتی که به قالیشویی در شهرک غرب نیاز دارید با قالیشویی کسری تماس بگیرید.

لکه برداری فرش

جهت لکه برداری فرش روش‌های مختلفی وجود دارد. برای پاک کردن لکه‌های فرش، ابتدا سعی کنید قسمت‌هایی از لکه را که قابل برداشتن هستند با استفاده از لبه قاشق بردارید. سپس با استفاده از محلولی متشکل از آب ولرم، سرکه سفید و شامپو فرش و پارچه‌ای تمیز، لکه را از روی فرش پاک کنید.
تقریباً همه کارشناسان تأکید می‌کنند که برای تمیز کردن لکه‌های خیس از حوله کاغذی و روزنامه جهت خشک کردن لکه استفاده کنید. همچنین برای لکه‌برداری هرگز روی فرش را نمالید، زیرا این کار علاوه بر وارد کردن آسیب به الیاف فرش، رنگ مواد ریخته‌شده روی آن را در بخش بزرگتری پخش می‌کند و از بین بردن این آثار بسیار مشکل خواهد شد. سعی کنید از ضربه‌های آرام برای جذب رطوبت لکه توسط دستمال استفاده کنید.

شستشو با استفاده از مواد شوینده شیمیایی

هنگام لکه برداری به هیچ وجه توصیه‌هایی مبنی بر شستشوی فرش با مواد شوینده شیمیایی را سر لوحه کار خود قرار ندهید. برای از بین بردن لکه های موادی همچون بستنی، آبگوشت و… می‌توانید از محلولی متشکل از یک چهارم قاشق چای‌خوری سرکه سفید و ۴ فنجان آب استفاده کنید. اگر لکه‌های به وجود آمده از نوع لکه‌های شکلات و قهوه بودند می‌توانید برای از بین بردن آن‌ها از یک قاشق غذاخوری محلول آمونیاک و یک فنجان آب استفاده نمایید.

قالیشویی ارزان در غرب تهران

در صورتی که راه حل‌های پیشنهادی موجب کمرنگ‌تر شدن اثر لکه شدند، مراحل انجام شده را مجدداً تا حصول نتیجه مطلوب تکرار کنید، در غیر این صورت بهتر است فرش خود را برای شستشو و لکه‌بری به بهترین قالیشویی شهرک غرب تهران ارسال نمایید. همچنین اگر اطلاعات کافی در زمینه لکه بری انواع لکه ها ندارید، توصیه می‌کنیم که ریسک نکنید و با کارشناسان کارخانه قالیشویی کسری تماس حاصل فرمایید.
شرکت کسری، با بهره‌گیری از پرسنلی ماهر در امر لکه‌بری مفتخر است تا در بازگرداندن زیبایی فرش‌هایتان یاری‌گرتان باشد.

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۵ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۱

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

یک پاسخ

  1. بطور جدی پیشنهاد میدم حتما از این قالیشویی استفاده کنین واقعا فرش هامو تمیز و مرتب شستن و تحویل دادن، تشکر میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *