بهترین قالیشویی در نارمک تهران | قالیشویی مطمئن | قالیشویی کسری

۰
(۰)

خدمات قالیشویی در نارمک توسط قالیشویی کسری در تهران ارائه می‌شود. برای دریافت بهترین خدمات قالیشویی با ما تماس بگیرید.

بسیاری از مشکلات تنفسی و پوستی از جمله آسم، ریزش مو و… ریشه در کثیفی فرش‌ها دارند. فرش‌ها مکانی بسیار مناسب برای رشد انواع باکتری‌ها و حشرات ریز به شمار می‌روند. بنابراین لزوم شستشوی فرش ها در یک قالیشویی مطمئن بسیار ضروری است.

کلیک کنید: از بین بردن لکه سس قرمز

بهترین قالیشویی در نارمک تهران

بسیاری از افراد به دلیل نامناسب بودن محیط محل زندگیشان و تنفس در فضایی آکنده از میکروب‌ها و باکتری‌ها مبتلا به انواع بیماری‌های تنفسی و پوستی شده و تا مدتها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. فرش‌ها منشأ بسیاری از این عوامل بیماری‌زا هستند. جارو کردن مرتب فرش‌ها به تنهایی از عهده تمیز کردن کامل آن‌ها بر نمی‌آید. توصیه می‌شود حداقل سالی یک بار نسبت به شستشوی فرش خود در شرکت‌های شستشو اقدام نمایید.
شست و شوی فرش‌ها در یک شرکت خوب سبب می‌شود تا کلیه آلودگی‌هایی که در لا به لای الیاف فرش و در عمق آن جا خوش کرده‌اند بطور کامل از بین بروند. ذرات ریز گرد و غبار، مواد غذایی، پوست بدن، حشرات ریز مانند شپش و موهای حیوانات خانگی تنها بخشی از آلاینده‌های فرش به شمار می‌روند.

هنگامی که در حال راه رفتن روی فرش هستید، این مواد ریز می‌توانند با ضربه‌های پا به هوا پرتاب شده و در آنجا معلق بمانند و با عبور فرد از آن ناحیه به بدن وی منتقل شوند.

به مرور زمان متوجه می‌شوید که حساسیت‌ها و بیماری‌های زیادی در میان اعضای خانواده‌تان قابل رؤیت است. بسیاری از این آلودگی‌ها دارای منشأ یکسان بوده و در صورت رعایت نکات بهداشتی و نظافت مرتب فرش‌ها هرگز به آن‌ها دچار نخواهید شد.
مایت ها از جمله موجودات ریز ساکن در فرش‌ها هستند. به دلیل کوچک بودن این موجودات امکان دیدن آن‌ها به راحتی وجود ندارد. مدفوع مایت‌ها حاوی موادی حساسیت‌زا بوده و منجر به ایجاد حساسیت‌هایی در انسان‌ها می‌شوند. بنابراین در صورت وجود واکنش‌های آلرژیک میان اعضای خانواده می‌توان به وجود این موجودات ریز در منزل پی برد. تنها راه از بین بردن این موجودات، بخارشویی فرش‌ها است، زیرا حرارت موجب از بین رفتن کامل آن‌ها می‌شود. برای شستن فرش خود می‌توانید از خدمات قالیشویی در نارمک استفاده کنید.
گاهی اوقات کپک‌هایی در زیر فرش دیده می‌شوند. کپک‌ها عمدتاً در مناطقی که رطوبت بالایی دارند دیده می‌شوند. در صورت وجود رطوبت در کف اتاق و یا در سطح فرش، محیطی بسیار مناسب برای رشد و تکثیر قارچ‌ها و کپک‌ها مهیا می‌شود. با شستشوی مرتب فرش‌ها در یک کارخانه حرفه ای می‌توانید به راحتی از شر این قارچ‌ها و کپک‌ها خلاص شوید.

همچنین در شرکت های معتبر، از دستگاه‌های مدرنی برای خشک کردن کامل فرش‌ها پس از شستشو استفاده می‌شود تا هیچ‌گونه رطوبتی برای رشد کپک‌ها و قارچ‌ها در سطح فرش باقی نماند.

قالیشویی نارمک فرجام

اگر ساکن محله نارمک هستید، در صورت وجود هرگونه آلودگی در فرش‌ها توصیه می‌کنیم که حتماً فرش خود را جهت شستشو به روش‌های مختلف به بهترین قالیشویی نارمک تهران ارسال نمایید. در قالیشویی کسری، از کارشناسان متخصصی برای انجام فرآیندهای مرتبط با شست و شوی فرش کمک گرفته می‌شود تا فرش‌ها با بهترین متد و مناسب‌ترین شوینده‌ها شسته شده و عاری از هرگونه عامل بیماری‌زا شوند. شرکت کسری آماده ارائه خدمات در زمینه شستشوی انواع فرش می‌باشد. پس تا دیر نشده، جهت سفارش شستشو، همین حالا با ما تماس بگیرید.

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *