قالیشویی ارزان فرش با قالیشویی کسری در سعادت آباد

۵
(۱)

خدمات قالیشویی در سعادت آباد سال‌ها است که توسط سرویس قالیشویی کسری ارائه می‌گردد.

آیا فرش من نیاز به شستشوی دارد؟

برای دریافت خدمات قالیشویی در شهرک آسمان یا سعادت آباد و اطراف آن می‌توانید از خدمات قالیشویی کسری بهره ببرید.

قالیشویی کسری: اگر فکر می‌کنید فرش شما نیاز به شستشو دارد یا خیر کافی است به پشت آن نگاهی بیندازید. در صورت وجود لکه‌های سیاه در پشت آن یا بلند شدن خاک پس از زدن ضربه به آن، نیاز به شستشو برای آن وجود دارد. فرایند شستشوی فرش یک عمل حرفه‌ای بوده و برای انجام آن باید به متخصصین این کار سپرده شود. با این کار می‌توانید علاوه بر صرفه‌جویی در وقت، در هزینه‌های پرداختی و مصرف آب نیز صرفه‌جویی کنید.
فرش‌ها دارای انواع مختلفی هستند. فرش‌های پشمی، نخی و دستباف ارزشمندترین انواع فرش می‌باشند. مدت زیادی است که این کالا مهمان منازل ایرانیان است و هنوز هم استفاده از آن به عنوان یک زیرانداز زینتی مورد استقبال عموم قرار دارد.

از مزایای فرشهای پشمی

یکی از مزایای فرشهای پشمی و نخی کیفیت بالای آن‌ها است. در صورت مراقبت از فرش، نظافت مرتب و رعایت اصول صحیح شستشو، این نوع از فرشها دارای طول عمری به مراتب بالاتر از سایر انواع فرش هستند. لازم به ذکر است که شستشوی این نوع فرش تخصص خاصی را می‌طلبد، زیرا عیب بزرگ این نوع فرش‌ها، جذب گرد و غبار توسط تار و پود آن‌ها است.

گرد و غبار جذب‌شده سبب می‌شود تا فرش مذکور در مدت کوتاه‌تری نیاز به شستشو پیدا کند. اما همانطور که گفته شد شستشوی فرش نخی و پشمی نیاز به تخصص بالایی دارد، زیرا به دلیل تراکم زیاد گره‌ها و کیفیت بالا، شست و شوی آن‌ها در منزل برای افراد عادی بسیار مشکل است. همچنین به دلیل اینکه نخ و پشم مواد جاذب خوبی برای آب هستند، پس از شستن و خیس شدن، این کالای نفیس، وزن بالایی پیدا می‌کند و بلند کردن و جابجایی آن بسیار مشکل می‌شود.
با توجه به دلایل گفته‌شده، توصیه می‌‌شود برای شستشوی فرشهای دستباف، نخی و پشمی منازلتان با قالیشویی کسری در سعادت آباد تماس بگیرید. متخصصین ما در اسراع وقت به یاری شما خواهند شتافت. شستن انواع فرش در کارخانه‌ی ما توسط استادکارانی ماهر انجام می‌شود. شستشوی اصولی قالی سبب می ‌شود تا میزان دفعات نیاز به شستشو به حداکثر یک بار در سال کاهش یابد و به این ترتیب در هزینه‌های تمام‌شده نیز صرفه‌جویی صورت گیرد.

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۵ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۱

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *