قالیشویی در افسریه – پاک کردن لکه رژ لب روی فرش

۰
(۰)

قالیشویی در افسریه – از بین بردن لکه رژ لب کار چندان آسانی نیست زیرا معمولاً از موادی ساخته می‌شوند که نسبت به آب حلالیت بالایی نداشته باشند. در این مطلب کوتاه با قالیشویی کسری همراه باشید تا با نحوه پاک کردن لکه رژ لب روی فرش آشنا شوید و ان را به دوستان و آشنایان خود نیز بیاموزید.

قالیشویی در افسریه

افسریه یکی از محلات در منطقه ۱۵ تهران است و دارای دو بخش است یکی افسریه بالا و دیگری افسریه پایین است. محله افسریه در جنوب شرقی تهرا قرار دارد و در صورتی که در این مناطق زندگی می‌کنید می‌توانید از قالیشویی کسری کمک بگیرید.

رژ لب معمولا عنصری جدا نشدنی برای لب‌های خانم‌هایی است که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند. اما وقتی مقداری رژ لب روی فرش، موکت یا مبلمان خانه را لکه کند آن وقت این لکه رژ نه تنها زیبایی شما را نشان نمی‌دهد بلکه نشانه‌ی حواس‌پرتی و بی‌حوصلگی شما نیز هست.

پریا که یک زن خانه‌دار است می‌گوید:
« وقتی در حال آرایش بودم، دختر کوچکم رژ قرمز را برداشت و تا جایی که می‌توانست روی مبلمان تازه‌ی خانه نقاشی کشید!‍ قرار بود به عروسی دوستم برویم و وقت نداشتم که محل را تمیز کنم، حال نمی‌دانم که دقیقاً باید چه کار کنم که بتوانم این لکه رژ لب را از روی مبلمان خانه پاک کنم. بدتر اینکه مقداری از این لکه روی فرش خانه نیز وجود دارد».

چنین مشکلاتی کم برای مشتریانمان پیش نیامده است و همواره چنین گرفتاری‌هایی از جانب مشتریان به ما گزارش شده است. راه حل پیشنهادی ما برای خانم‌هایی مانند پریا این است که مقداری از پودر رخت‌شویی را برای پاک کردن محل لکه مورد استفاده قرار بدهند. فقط کافی است مقداری از پودر را با آب گرم مخلوط کرده و برای تمیز کردن محل استفاده کنید. توجه داشته باشید که قبل از هر چیز با لبه‌ی کند چاقو مقداری از رژ لب را که روی مبلمان یا فرش است بردارید. می‌توان برای گرفتن نتیجه‌ی بهتر از مایع ظرفشویی نیز استفاده کرد.
اگر لکه‌ی رژ همچنان نمایان است می‌توانید از خدمات مبل شویی قالیشویی معتبر کسری استفاده کنید. شرکت کسری با تجربه‌ای عظیم در زمینه‌ی پاک کردن لکه در خدمت شما است.
ما برای انواع لکه‌ها راهکار بخصوصی داریم. به عنوان مثال می‌توانید مقاله‌ی قبلی ما را که در آن نحوه‌ی ازبین بردن لکه سس قرمز را آموزش داده‌ایم، مطالعه کنید.

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *