مزایای شستشوی فرش | کارخانه قالیشویی کسری در تیموری

۰
(۰)

قالیشویی در تیموری – زیبایی فرش نشانگر هویت و سلیقه‌ی اعضای یک خانواده است. زیبایی و پاکیزگی فرش‌ها به دلیل اینکه همواره در معرض دید هستند بسیار اهمیت دارد. همچنین تمیز بودن محل زندگی برای ساکنین روحیه‌بخش بوده و زندگی پر نشاطی را برایشان رقم می‌زند. در این مطلب، مزایای شستشوی فرش را برایتان شرح داده‌ایم.

کلیک کنید: قالیشویی خوب در مرکز تهران

قالیشویی در تیموری – شستن و برق انداختن فرش

با جارو زدن و شستشوی فرش در بازه‌های زمانی مناسب، همواره فرشی نو در خانه خواهید داشت. جارو زدن فرش تمام گرد و غبار موجود در تار و پود فرش را از آن کشیده و علاوه بر بخشیدن جلوه‌ای نو به آن، عوامل بیماری‌زای ساکن در تار و پود آن را از فرش خارج می‌کند.

شستشوی فرش انواع آلودگی‌ها را از بافت فرش خارج می‌کند تا فرش طول عمر بیشتری داشته باشد. این آلودگی‌ها می‌توانند انواع لکه‌ها، آلودگی‌های چسبناک و مواد غذایی نفوذ کرده در اعماق تار و پود فرش باشند. برای تمیز کردن انواع لکه و آلودگی از فرش می توانید از شعبه قایشویی کسری در تیموری کمک بگیرید.

کلیک کنید: معرفی بهترین قالیشویی سازمان برنامه تهران

شستشوی فرش

هدف اصلی از شستشوی فرش از بین بردن تمام آلودگی‌های موجود در فرش است که در اثر عوامل مختلفی همچون گرد و خاک ته کفش، بازی‌های کودکان، بخار غذاها در آشپزخانه و… به وجود می‌آیند. بدترین نوع آلودگی که به مرور باعث تیرگی رنگ و مات شدن فرش می‌شود، آلودگی بر اثر نفوذ چربی در آن است. اگر چربی‌های نفوذ کرده در اعماق فرش به مدت طولانی در آن باقی بمانند به دلیل چسبندگی بالایی که دارند به مرور انواع آلودگی‌های دیگر را نیز جذب کرده و بطور کلی ظاهر آن را تغییر می‌دهند. ماندگار شدن بیشتر این آلودگی‌ها در فرش از بخش‌های زیرین پوسیدگی‌هایی را در فرش ایجاد کرده و با کمترین فشار وارد شده به آن، قسمت‌هایی از آن دچار پارگی خواهد شد.

اگر می‌خواهید همواره فرشی نو در منزل داشته باشید، حتماً باید به نکات گفته‌شده توجه کنید و در بازه‌های زمانی مناسب، پیش از آنکه آلودگی‌ها و چربی‌ها بیش از اندازه در آن نفوذ کنند، آن را شستشو دهید. بهترین زمان برای شست و شوی فرش، بازه‌ی زمانی ۱۲ تا ۱۸ ماهه است. انتخاب نوع شستشو باید با توجه به الیاف بکار رفته در آن صورت گیرد، زیرا در برخی از روش‌های شست و شو، آلودگی‌ها بطور کامل از روی آن برطرف نمی‌شوند و پس از شستن، این آلودگی‌ها مجدداً در زمان کوتاه‌تری آن را کثیف می‌کنند.

قالی شویی آنلاین کسری دارای تجهیزات قالیشویی اتوماتیک

توصیه می‌کنیم برای شستن فرش‌های خود از یک شرکت حرفه‌ای استفاده کنید. کارخانه قالیشویی کسری در تیموری یک انتخاب مناسب برای شماست. این شرکت با در اختیار داشتن تجهیزات شستشوی مدرن و پرسنلی مجرب، فرایندهای مربوط به شستشو را با سرعت انجام داده و به بهترین نحو ممکن تمام آلودگی‌های موجود در آن را برطرف می‌کند. ما کیفیت شستشوی فرش شما را تضمین می‌کنیم.

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *