قالیشویی در پونک – نکات مهم لکه برداری

۰
(۰)

لکه برداری در قالیشویی کسری در پونک

پاک کردن هر لکه ای نیازمند رعایت دستور العمل خاصی است که می توانید با جستجویی ساده در فضای اینترنت با آن آشنا شوید. اگرچه لکه هایی وجود دارند که پاک کردن آنها مستلزم داشتن تجربه ای فراوان است و کار بسیار مشکلی است که تنها با سپردن فرش به قالیشویی های حرفه ای قابل پاک شدن هستند. قالیشویی کسری در پونک تجربه ای عظیمی در از بین بردن انواع لکه دارد.
تلفن ۴ رقمی سراسر تهران: ۱۵۸۱

چه نکاتی در لکه برداری فرش باید رعایت گردند؟

نکته بسیار مهم در هنگام پاک کردن لکه این است که قبل از پاک کردن لکه با هر نوع محلول پاک کننده ای ابتدا آن را روی قسمتی کوچک از لکه امتحان کرده تا مطمئن شوید ضرری به فرش نمی رساند. زیرا ممکن است با توجه به جنس فرش و یا شوینده ای که انتخاب کرده اید، میزان نفوذ و قدرت پاک کنندگی تغییر کند. بنابراین بنابراین باید قبل از هر چیزی اطمینان حاصل کنید که آسیبی به فرش نمی رسانید.

جهت لکه برداری از فرش روش های مختلفی وجود دارد. برای پاک کردن لکه های فرش، ابتدا سعی کنید قسمت هایی از لکه را که قابل برداشتن هستند با استفاده از لبه قاشق بردارید. سپس با استفاده از محلولی متشکل از آب ولرم، سرکه سفید و شامپو فرش و پارچه ای تمیز، لکه را از روی فرش پاک کنید. اگر به دنبال قالیشویی در پونک هستید می توانید از ما کمک بگیرید.
تلفن قالیشویی در پونک : ۴۴۴۵۴۰۷۰

نظر کارشناسان فرش چیست؟

تقریباً همه کارشناسان تأکید می کنند که برای تمیز کردن لکه های خیس از حوله کاغذی و روزنامه جهت خشک کردن لکه استفاده کنید. همچنین برای لکه برداری هرگز روی فرش را نمالید. زیرا اینکار علاوه بر وارد کردن آسیب به الیاف فرش، رنگ مواد ریخته شده روی آن را در بخش بزرگتری پخش می کند و از بین بردن این آثار بسیار مشکل خواهد شد. سعی کنید از ضربه های آرام برای جذب رطوبت لکه توسط دستمال استفاده کنید.

هنگام لکه برداری به هیچ وجه توصیه هایی مبنی بر شستشوی فرش با مواد شوینده شیمیایی را سر لوحه کار خود قرار ندهید. برای از بین بردن لکه های موادی همچون بستنی، آبگوشت و… می توانید از محلولی متشکل از یک چهارم قاشق چای خوری سرکه سفید و ۴ فنجان آب استفاده کنید. اگر لکه های بوجود آمده از نوع لکه های شکلات و قهوه بودند می توانید برای از بین بردن آنها از یک قاشق غذاخوری محلول آمونیاک و یک فنجان آب استفاده نمایید.

در صورتی که راه حل های پیشنهادی موجب کمرنگ تر شدن اثر لکه شدند، مراحل انجام شده را مجدداً تا حصول نتیجه مطلوب تکرار کنید، در غیر اینصورت بهتر است فرش خود را برای شستشو و لکه بری به یک قالیشویی در پونک ارسال نمایید. همچنین اگر اطلاعات کافی در زمینه لکه بری انواع لکه ها ندارید، توصیه می کنیم که ریسک نکنید و با کارشناسان یک قالیشویی معتبر تماس حاصل فرمایید.

قالیشویی کسری در پونک، با بهره گیری از پرسنلی ماهر در امر لکه بری مفتخر است تا در بازگرداندن زیبایی فرش هایتان یاری گرتان باشد.
تلفن ۴ رقمی سراسر تهران: ۱۵۸۱

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *