قالیشویی کسری در مینی سیتی

۰
(۰)

 

برای فهمیدن اینکه آیا فرش نیاز به شستشو دارد یا خبر کافی است بخشی از فرش را برگردانید و پشت آن را ببینید. اگر سیاهی و لکه در پشت فرش وجود داشت و یا پس از زدن ضربه ای خاک زیادی از آن بلند شد، نیاز به شستشو دارد. پیشنهاد می شود برای انجام شستشو، فرش های خود را به قالیشویی کسری که متشکل از پرسنلی کاربلد می باشد بسپارید. با اینکار می توانید در وقت، هزینه های پرداختی و مصرف آب صرفه جویی کنید.

قالیشویی کسری در مینی سیتی

شستشوی فرشهای نخی و ابریشمی

قالی ها و فرش های پشمی و نخی یکی از ارزشمند ترین انواع زیر انداز های زینتی در منازل می باشند. این کالاهای قیمتی از اجناس سنتی و بسیار زیبای ایرانیان به شمار می آیند که هنوز هم مورد استقبال فراوان مردم هستند و از تمام نقاط جهان برای خریداری آنها مشتری وجود دارد. مزیت اصلی فرش های نخی و یا پشمی کیفیت بالاتر آنها نسبت به انواع دیگر فرش می باشد. همچنین این فرش ها دارای طول عمری به مراتب بالاتر می باشند. شستشوی این نوع فرش ها تخصص خاصی می طلبد. زیرا جذب گرد و غبار توسط فرش های نخی یک عیب بزرگ برای آنها است. با جذب بیشتر گرد و غبار روی این فرش ها، در زمان کوتاه تری نسبت به سایر فرش ها به شستشو نیاز پیدا می کنند. اما به دلیل تراکم زیاد گره ها و کیفیت بسیار عالی آنها، شستشوی این نوع فرش ها در منزل بسیار مشکل تر از شستشوی فرش های ماشینی است. زیرا پس از شستشو و خیس شدن، وزن زیادی به خود می گیرند و جابجا کردن آنها کاری بسیار مشکل است. پس از شستشوی فرش های نخی، باید آنها را به طور کامل و سریع خشک کرد.

به همین دلایل توصیه می شود برای شستشوی فرش های زیبای منازلتان با قالیشویی کسری در مینی سیتی تماس بگیرید. متخصصین ما در کوتاه ترین فاصله زمانی ممکن آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی می باشند. بطور میانگین اینگونه فرش ها را باید یک یا دو بار در سال شست. انجام این کار در قالیشویی کسری توسط افراد متخصص انجام می گیرد و سبب می شود که نیاز به شستشوی فرش به حداکثر یکبار در سال کاهش یابد. این کار علاوه بر کاهش مصرف آب، هزینه های مالی را نیز کاهش می دهد.

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *