قالیشویی در رودکی تهران | چگونه واکس را پاک کنیم

۰
(۰)

اگر بطور اتفاقی قوطی واکس روی فرش واژگون شد با استفاده از یک چاقوی کره خوری یا یک قاشق غذاخوری قطعات واکس را از روی فرش بردارید و از پخش شدن و نفوذ آن به فرش جلوگیری نمایید. قالیشویی در رودکی آماده ارائه انواع خدمات نوین شسشتوی فرش به شما همشهریان عزیز تهرانی است.

بهتر است قبل از شروع پاک کردن لکه، برای از بین بردن بیشتر اثر لکه‌ها، از یک دستمال کاغذی جهت خشک کردن لکه‌ها استفاده کنید.

پاک کننده واکس کفش

هنگامی که ماده مومی شکلی مانند واکس روی فرش ریخته می‌شود جمع کردن آن به دلیل چسبنده بودن این ماده کمی مشکل به نظر می‌رسد. در ادامه روشی را برای پاسخ به سؤال «چگونه واکس را پاک کنیم» معرفی می‌کنیم:

  1.  مقدار کمی پاک کننده لاک ناخن را روی یک پارچه تمیز بریزید.
  2.  پارچه را روی لکه‌های واکس بمالید. دقت کنید که از محدوده لکه‌ها خارج نشوید و آثار لکه را روی فرش پهن‌تر نکنید.
  3.  مقداری مواد خشک‌کننده خانگی را روی یک گلوله پنبه‌ای بریزید و سپس آن را روی لکه قرار دهید.
  4. دو فنجان آب ولرم را با دو قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی ادغام کرده و پس از آن، محلول را با یک پارچه تمیز روی قسمت لک‌شده بریزید و لکه را بمالید.
  5.  یک قاشق غذاخوری آمونیاک را در یک فنجان آب مخلوط کنید.
  6. پارچه تمیزی را در محلول فرو کرده و سپس روی لکه بمالید.
  7.  فرش را با آب گرم بشویید و با پارچه خشک کنید.
  8. در صورتی که در پاک کردن لکه از روی فرش مشکل دارید می توانید از خدمات قالیشویی کسری در رودکی کمک بگیرید.

قالیشویی در رودکی

در صورتی که با انجام این مراحل هنوز هم آثار لکه بر روی فرش شما دیده می‌شود، نگران نباشید. کارخانه قالیشویی کسری، بهترین قالیشویی در رودکی تهران آماده یاری رساندن به شما در تمیز نگهداشتن فرش‌هایتان است. قالیشویی کسری یک قالیشویی آنلاین نیز محسوب می گردد.
انجام مراحل گفته‌شده برای پاک کردن لکه‌های واکس کار سختی نیست، اما روند انجام این کارها و همچنین نوع مواد بکار رفته در فرش‌ها بسیار مهم هستند. در صورت عدم آشنایی کافی با موارد گفته‌شده و احتمال بدتر شدن وضعیت فرش، توصیه می‌کنیم که فرش خود را به کسری بسپارید تا با کمترین ریسک ممکن، مجدداً حس خوب تازگی و زیبایی را با فرش‌هایتان تجربه کنید.

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *