بهترین قالیشویی در برق آلستوم تهران

۰
(۰)

 

معمولاً باید شستشوی فرش ها هر سال یک بار انجام شود. شستن فرش بطور منظم طول عمر آن را افزایش داده و جلوه‌ای نو به آن می‌بخشد. بسیاری از مردم خود اقدام به شستن آن می‌کنند که این مسأله می‌تواند تبعات بسیار بدی را برایشان در پی داشته باشد.

هنگامی که اقدام به شستشوی فرش در منزل می‌کنید، طبیعی است که به دلیل فشاری که در هنگام انجام این کار به بدنتان وارد می‌شود، تا یکی دو روز احساس خستگی کنید؛ زیرا این کار انرژی زیادی را مصرف می‌کند و اگر ورزشکار نباشید شاید در روزهای آینده دچار درد در قسمت‌هایی از بدنتان شوید.
برای شستشوی سنتی در منزل ممکن است از روش‌هایی استفاده کنید که علاوه بر صرف انرژی زیاد، نتایج مطلوبی را در پی نداشته باشند. در هنگام شست و شوی فرش سعی کنید که از موارد زیر اجتناب کنید:
۱. استفاده از مواد شوینده‌ی نامناسب
۲. استفاده از آب زیاد برای خیس کردن فرش
۳. قرار گرفتن وسایل سنگین روی فرش خیس

در ادامه به هر کدام از موارد گفته‌شده در بالا می‌پردازیم.

۱- استفاده از مواد شوینده‌ی نامناسب
استفاده از مواد شیمیایی برای شستن فرش‌ها بسیار خطرناک است. به عنوان مثال ریختن یک ماده‌ی شوینده روی یک فرش ممکن است رنگ قسمت‌هایی از آن را ببرد و یا به قسمتی از آن آسیب‌های جدی وارد کند. بهتر است برای این کار در ابتدا از یک متخصص مشاوره بگیرید و سپس اقدام به شستشوی آن با آن ماده شوینده کنید.

۲- استفاده از آب زیاد برای خیس کردن فرش
خیس شدن بیش از حد فرش، به بافت آن آسیب وارد کرده و قسمت‌های زیرین آن را لایه‌لایه می‌کند. همچنین خیسی بیش از حد می‌تواند رنگ‌های فرش را در هم ادغام کند و نمای زشتی به فرش بدهد. در بعضی موارد دیده شده که فرش‌ها پس از شستشو با آب زیاد مقداری کوچ شده و به اصطلاح آب می‌روند!

۳- قرار گرفتن وسایل سنگین روی فرش خیس
فرش‌ها هنگامی که خیس می‌شوند مقاومتشان در برابر فشار و کشش کم می‌شود. بنابراین قرار دادن وسایل سنگین از جمله مبل روی قسمتی از آن به سرعت سبب وارد آمدن آسیب به آن می‌شود. همچنین دیده شده که پس از شست و شو، فرش را از بالکن آویزان کرده‌اند و رطوبت فرش در تماس با نرده‌های بالکن قرار گرفته و زنگ آهن نرده‌ها به فرش منتقل شده است.
فراموش نکنید که بهتر است کار را به کاردان بسپرید و از انجام آن خیالتان راحت باشد!
متخصصین کارخانه قالیشویی کسری، بهترین قالیشویی در برق آلستوم تهران با رعایت همه اصول شستشو، فرش شما را به شیوه‌ای منحصر به فرد شستشو می‌کنند. توصیه می‌کنیم این کار را به ما بسپارید تا علاوه بر صرف انرژی کمتر، از هزینه‌های زندگیتان نیز کاسته شود. علاوه بر این‌ها دیگر دردسر شستن و خشک کردن فرش‌ها را نخواهید داشت!
ما آماده‌ی میزبانی از فرش‌های شما هستیم!

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *