بهترین قالیشویی در طرشت کدام است؟

۰
(۰)

قالیشویی های امروزی با قالیشویی هایی که در قدیم وجود داشت تفاوت هایی را دارد که این تفاوت ها همسو با پیشرفت علم و فناوری در جهان نیز می باشد. البته باید در نظر داشت که در قدیم مانند امروز فرش های ماشینی وجود نداشت و اکثر خانواده ها با بافت گلیم و انواع گبه و فرش و قالیچه های دستباف، زیر اندازهایی را برای خود تهیه میکردند. امروزه با توجه به درخواست های افراد برای انجام خدمات، قالیشویی ها نیز به روز شده اند و با وارد کردن دستگاه های تمام اتوماتیک به شرکت های خود توانسته اند به نیاز همه افراد پاسخ دهند.

کلیک کنید: بهترین قالیشویی در آیت الله کاشانی تهران کدام است؟

بهترین قالیشویی در طرشت کدام است؟

طرشت تهران کجاست؟

محله طرشت در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۲ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان چوب تراش، بزرگراه شیخ فضل الله و بزرگراه فهمیده، از شرق با خیابان تیموری، میدان تیموری، بلوار صالحی و خیابان قاسمی، از جنوب با بلوار اکبری، خیابان ‌‌‌‌، بلوار استاد معین، خیابان آزادی و میدان آزادی و از غرب با بزرگراه جناح محدود شده است و با محله‌های ‌جی، فردوس، آپادانا، صادقیه، دکتر هوشیار، استاد معین مجاورت دارد.

این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به رستوران کندیمیز، بوستان طرشت، بوستان عزیزی، بوستان ارمغان، بوستان تندرستی، بازار میوه و تره بار سما، کتابخانه عمومی شیخ عبدالله طرشتی، کتابخانه عمومی علامه طرشتی، رستوران شاهکار و رستوران طلایی اشاره کرد.

بهترین قالیشویی در طرشت تهران

همچنین انتخاب یک قالیشویی تمام عیار برای سپردن فرش ها به آن کار چندان سختی نمی باشد و می توان با یک جستجوی ساده به این نتیجه رسید که یک قالیشویی معتبر با انجام خدماتی مانند شستشوی انواع فرش های دستباف و فرش های ماشینی، شستشوی انواع مبلمان خانگی و اداری در محل، ریشه بافی و ریشه زنی با بهره گیری از متخصصان حرفه ای این حوزه و مهم ترین اصل یعنی رضایت بالای مشتریان شناخته می شود.قالیشویی کسری شعبه طرشت را با توجه به این فاکتور ها میتوان به عنوان بهترین قالیشویی در تهران شناخت.

قالیشویی کسری

قالیشویی کسری یکی از بهترین قالیشویی های فعال و با قدمت بالا در تهران می باشد که دارای بیشترین تعداد شعبه در کلانشهر تهران می باشد. شما عزیزان نیز می توانید با تماس با شماره چهار رقمی : ۱۵۸۱ از خدمات متنوع این قالیشویی بهره مند شوید. تنها با یک بار استفاده از خدمات این قالیشویی مشتری دائمی این قالیشویی خواهید شد. مهمترین شعار این قالیشویی نیز رضایت مشتری می باشد که قالیشویی کسری به این مورد اطمینان کامل دارد.

 

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *