قالیشویی در مولوی – پاک کردن لکه کاکائو از فرش

۰
(۰)

قالیشویی در مولوی –  آیا تاکنون نوشیدنی‌های رنگی روی فرشتان ریخته‌اند؟ آیا با روش‌های پاک کردن لکه کاکائو از فرش آشنایی دارید؟ این لکه‌ها جلوه‌های بسیار بدی برای فرش ایجاد می‌کنند و به راحتی از بین نمی‌روند. اما نگران نباشید، کارخانه کسری راه حل مناسبی برای از بین بردن این‌گونه لکه‌ها از روی فرش به شما معرفی خواهد کرد. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

قالیشویی در مولوی

هنگامی که مواد رنگی مختلفی از جمله کاکائو روی فرش ریخته می‌شود، باید در ابتدا سرعت عمل داشته باشید و مراحل مختلف مربوط به پاک کردن لکه از روی فرش را با سرعت و دقت بالا انجام دهید. بنابراین بلافاصله پس از ریختن کاکائو روی فرش، اقدام به تمیز کردن محل لکه کنید.
برای پاک کردن لکه کاکائو از روی فرش، ابتدا با استفاده از یک پارچه یا حوله سفید، مواد اضافی موجود در سطح فرش را تمیز کنید. این کار می‌تواند با استفاده از لبه قاشق نیز انجام شود. دقت داشته باشید که در حین انجام این کار، موجب پخش شدن بیشتر لکه و کثیف‌تر شدن فرش نشوید. اگر کاکائوی غلیظ روی فرش ریخته، می‌توانید با استفاده از یک قالب یخ، آن را سرد کرده و پس از تبدیل شدن به حالت جامد، آن را جمع کنید.
پاک کردن این نوع لکه‌ها با توجه به جنس الیاف بکار رفته در فرش می‌تواند کمی متفاوت باشد. استفاده از روش‌های نامناسب جهت پاک کردن این نوع لکه‌ها می‌تواند خساراتی به فرش وارد کند و حتی لکه‌های روی فرش را پخش کرده و به ثبات برساند. اگر در مورد نوع الیاف و نحوه‌ی صحیح شستشوی فرش اطمینان کامل ندارید، می‌وانید با متخصصین قالیشویی کسری در توحید تماس بگیرید.
قبل از شروع به پاک کردن لکه، مقداری شوینده را در گوشه‌ای کوچک از فرش امتحان کنید تا از عدم ایجاد صدمه در فرش توسط محلول شوینده، اطمینان حاصل کنید. بهتر است برای حفاظت از فرش، پس از تمیز کردن لکه، آن را با آب سرد بشویید تا هیچ‌گونه مواد شوینده‌ای در آن باقی نماند، زیرا باقی ماندن این‌گونه مواد در فرش سبب جذب بیشتر گرد و غبار شده و فرش در مدت کوتاه‌تری کثیف می‌شود.
برای تمیز کردن لکه، مقداری (یک قاشق غذاخوری) ماده شوینده را با یک فنجان آب مخلوط کنید و با یک حوله سفید تمیز، به آرامی روی لکه فشار دهید. سپس پارچه را از روی لکه برداشته و دوباره روی آن فشار دهید. میزان فشار نباید به گونه‌ای باشد که لکه را در بافت فرش فرو بَرَد. بعد از چند بار انجام این عمل، لکه کمرنگ و کمرنگ‌تر شده، تا جایی که به طور کامل تمیز می‌شود.
بعد از پاک کردن لکه، محل ایجاد لکه را کاملاً بشویید تا همه آثار مواد شوینده از بین برود و سپس فرش را در محلی قرار دهید تا کاملاً خشک شود. برای خشک کردن محل شستشو می‌توانید از پنکه استفاده کنید.
اگر به هر دلیلی امکان شست و شوی فرش و از بین بردن لکه‌های آن برایتان وجود ندارد، کافیست با بهترین قالیشویی در توحید تهران تماس بگیرید. شرکت کسری متخصص در شستشوی انواع فرش، موکت و مبلمان در سراسر تهران بزرگ است.

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *