آشنایی با بهترین قالیشویی مسعودیه تهران

۰
(۰)

قالیشویی کسری یکی از برترین قالیشویی های کلانشهر تهران می باشد که با ایجاد بستری مناسب برای تعدد شعب در این شهر توانسته خدمات مفید و ارزشمندی را در زمینه قالیشویی برای همه افراد بوجود آورد. یکی از این شعب، قالیشویی مسعودیه تهران می باشد که با توجه به نیازهای افراد ساکن در این منطقه راه اندازی شده است. شما عزیزانی که در این محله زندگی میکنید میتوانید با تماس با این مرکز و شعبه فعال آن در این منطقه از خدمات قالیشویی کسری بهره مند شوید.

پیشنهاد مطالعه : پاکسازی لکه رنگ مو از روی فرش

آشنایی با بهترین قالیشویی مسعودیه تهران

قالیشویی کسری شعبه مسعودیه تهران

فرش ها یکی از اساسی ترین وسایل زندگی هستند که نقش مهمی را نیز در زیبایی و دکوراسیون منازل ایفا میکنند. نگهداری از این فرش ها نیز یکی از چالش هایی است که در هر خانه ای مطرح می باشد. بسته به نوع فرش که دستباف باشد و یا تولید شرکت های فرش ماشینی، شستشو و نگهداری آنها نیز با یکدیگر متفاوت می باشد. شستشوی فرش دستباف یکی از کارهای تخصصی می باشد که توسط قالیشویی ها انجام می شود. انتخاب نوع مرکز و بهترین خدمات قالیشویی برای شستشوی فرش های منزل شما یکی از کارهایی است که شاید برای شما کمی سخت باشد اما با انتخاب قالیشویی کسری تمامی نیازهای شما عزیزان رفع خواهد شد.

مسعودیه تهران کجاست؟

محله مسعودیه در استان تهران و در محدوده‌ی جنوب شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱۵ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان شهید عباسپور، خیابان قائم و خیابان ابومسلم خراسانی، از جنوب با بزرگراه امام رضا و از غرب با خیابان گنارگذر، خیابان قدیانی و بلوار خاتم الانبیاء محدود شده است و با محله‌های ‌مشیریه، اسلام آباد، رضویه مجاورت دارد.

این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به بوستان سروناز، مرکز خرید اطمینان ایرانیان، بوستان امام رضا، مرکز خرید پامچال، بوستان بهتاش صفت، بوستان شکوفه دو، پارک محله مسعودیه، تالار پذیرایی و رستوران مهدی، پارک محله مسعودیه و بوستان پیام اشاره کرد.

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *