آشنایی با بهترین قالیشویی بلوار فرحزادی تهران

۵
(۱)

صنعت قالیشویی اینروزها به یکی از پر رونق ترین کسب و کارها تبدیل شده است که بسیاری از افراد از خدمات این مراکز استفاده میکنند. امروزه شستشوی فرش ها در منازل با توجه به کمبود فضا و همچنین خطر کم شدن آب آشامیدنی که کل جهان را تهدید میکند، کاری اشتباه می باشد زیرا شستن فرش ها در حیاط منزل باعث هدر رفتن مقدار زیادی آب می شود که ابن مورد با توجه به نوع شستشو در مراکز قالیشویی بسیار اندک می باشد که همین امر میتواند برای قانع کردن افراد کافی باشد.

کلیک کنید: نحوه پاک کردن لکه واکس از روی فرش

آشنایی با بهترین قالیشویی بلوار فرحزادی تهران

آشنایی با بهترین قالیشویی بلوار فرحزادی تهران

محله های شهرک غرب تهران

محله شهرک غرب در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۲ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با بلوار دادمان، بلوار پاکنژاد، بلوار شریفی، بلوار مدیریت، بلوار سعادت آباد، بلوار دریا، بلوار فرهنگ و خیابان علامه طباطبایی جنوبی، از شرق با بزرگراه چمران، از جنوب با بزرگراه همت، بزرگراه شیخ فضل الله و میدان صنعت و از غرب با بلوار فرحزادی، بلوار ایوانک شرقی و خیابان زرافشان شمالی محدود شده است و با محله‌های ‌شهرک آزمایش، ونک، کوی نصر، ایوانک، دریا، سپهر، شهرک والفجر مجاورت دارد.

بلوار فرحزادی کجاست؟

خیابان فرحزادی در منطقه ۲ تهران واقع شده‌است و از محله‌های شهرک غرب ، درختی، ایوانک و سرو عبور می‌کند. خیابان فرحزادی یکی از معابر اصلی این محلات در تهران می‌باشد. این خیابان از خیابان‌های مهم شهر تهران می‌باشد و مکان‌های مهمی مانند بیمارستان آیته ،منطقه برق سعادت آباد و سرای محله آسمان در آن واقع شده‌اند.

قالیشویی نزدیک بلوار فرخزادی تهران

قالیشویی کسری یکی از بهترین قالیشویی های حاضر در تهران است که با قدمتی چندین ساله توانسته است به تعداد بالایی از مشتریان خدمت رسانی کند و خدمات خود را که شامل :

  1. شستشوی انواع فرش دستباف و ماشینی
  2. شستشوی انواع مبلمان در منزل
  3. رفوگری و تعمیرات انواع فرش

می باشد را با بهترین کیفیت ها و مواد اولیه انجام دهد. شعب این قالیشویی در سراسر تهران دایر می باشد که کافیست برای دریافت خدمات از این قالیشویی با شماره چهار رقمی ۱۵۸۱ تماس بگیرید.

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۵ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۱

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *