_

بهترین قالیشویی در دزاشیب تهران کدام است؟

۰
(۰)

با وجود تعداد بسیار مراکز قالیشویی در تهران و سایر کلانشهرها هنوز هم برخی از افراد نمیتوانند بهترین قالیشویی مد نظر خود را پیدا کرده و با خیال راحت فرش های خود را به آن مرکز بسپارند. البته باید به این نکته اشاره کرد که دلیل این امر نیز نبود امکانات کافی در برخی از قالیشویی ها و نبود افراد خبره و همچنین عدم رضایت مشتریان سابق در این مراکز باعث شده تا اطمینان کردن به این قالیشویی ها برای آنهایی که به دنبال پیدا کردن یک قالیشویی خوب و معتبر هستند، بسیار سخت شود. اگر به دنبال یک قالیشویی خوب و قابل اطمینان در منطقه دزاشیب تهران هستید با ما تا انتها همراه باشید.

کلیک کنید: بهترین قالیشویی در منطقه رسالت تهران کدام است؟

بهترین قالیشویی در دزاشیب تهران کدام است؟

دزاشیب تهران کجاست؟

تنها پیشینه تاریخی قابل استناد از شمیران و دزاشیب کشفیات باستانی به‌دست آمده از تپه‌های قیطریه که مربوط به حدود ۳۳۰۰ سال پیش است می‌باشد. سایر گمانه‌زنی‌ها هیچ پایه و اساس تاریخی و مستند ندارد.

در قدیم آن را دزج سفلی می‌نامیدند و در لهجه محلی تا سال ۱۳۲۵ دِدِرشو گفته می‌شد. گفته می‌شود که دزاشیب شکل تغییر یافته دزآشوب (دژآشوب) است.

محله دزاشیب در استان تهران و در محدوده‌ی شمال شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان باهنر و خیابان یاسر، از شرق با خیابان فیضیه و خیابان بازدار، از جنوب با خیابان لواسانی و از غرب با خیابان مقدسی، خیابان نجابت جو و خیابان دزاشیب محدود شده است و با محله‌های ‌حکمت، فرمانیه، نیاوران، امامزاده قاسم، جماران، چیذر، حصار بوعلی مجاورت دارد.
این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به مرکز خرید روشا، سینما دزاشیب، رستوران روشا سنتر، کافه رستوران مغرب، رستوران راه ابریشم، بوستان مینا، بوستان مهر، مرکز خرید کیمیا، پرشین استخر و استخر آفتاب فرمانیه اشاره کرد.

بهترین قالیشویی در دزاشیب تهران

قالیشویی کسری یک مرکز فوق حرفه ای شستشوی انواع فرش و قالی می باشد که تاکنون به هزاران مشتری خدمت رسانی کرده است و رضایت بالای این افراد باعث شده تا روز به روز بر تعداد مشتریان این قالیشویی اضافه گردد. پیشنهاد ما به شما عزیزان قالیشویی کسری می باشد که می توانید با گرفتن شماره چهار رقمی ۱۵۸۱ از امکانات و خدمات حرفه این مرکز استفاده کنید.

کافیست تنها یکبار از خدمات این قالیشویی استفاده کنید تا به یکی از مشتریان همیشگی این مرکز تبدیل شوید. ما به شما این اطمینان را خواهیم داد.

سوالات متداول

  1. آیا قالیشویی دزاشیب برای شستشوی فرش‌های نفیس و عتیقه تخصص دارد؟
    برخی از قالیشویی‌ها برای شستشوی فرش‌های نفیس و عتیقه تخصص دارند. این قالیشویی‌ها از متخصصان مجرب و تجهیزات مناسب برای شستشوی فرش‌های نفیس و عتیقه استفاده می‌کنند که قالیشویی کسری در دزاشیب هم تخصص بالایی در این زمینه دارد.
  2. قالیشویی دزاشیب چه خدماتی برای فرش‌های نفیس و عتیقه ارائه می‌دهد؟
    قالیشویی‌ تخصصی دزاشیب فرش‌های نفیس و عتیقه خدمات مختلفی مانند شستشو، رفوگری، ترمیم، رنگبرداری، لکه‌بری، و ضدعفونی فرش ارائه می‌دهند.

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *