آشنایی با بهترین قالیشویی در آجودانیه تهران

۵
(۱)

بهترین قالیشویی در آجودانیه عنوانی است که امروز در قالیشویی کسری به آن پرداخته ایم. درواقع این قالیشویی (قالیشویی در آجودانیه) یکی از شعبات قالیشویی کسری در تهران می باشد. قالیشویی کسری یکی از برترین قالیشویی ها در تهران است که خدمات مهم و ارزنده بسیاری ازجمله : شستشوی انواع فرش و قالی ماشینی و دستباف، شستشوی انواع مبل و موکت در منزل، ترمیم و رفوگری و ریشه زنی انواع فرش زیر نظر اساتید بزرگ و متخصصان خبره را انجام می دهد.

کلیک کنید: بهترین قالیشویی در دیباجی جنوبی تهران

آشنایی با بهترین قالیشویی در آجودانیه تهران

آجودانیه کجاست؟

آجودانیه، یکی از محله‌های اعیان‌نشین و لوکس واقع در شمال کلانشهر تهران و شهرستان شمیرانات است. این محله که در منطقه ۱ شهرداری تهران واقع شده‌است، یکی از گران‌قیمت‌ترین مناطق مسکونی تهران به حساب می آید و ساختمان های مدرن و لوکس بسیاری در این محله وجود دارد. این محله به دلیل خیابان عریض آجودانیه و کوچه های نسبتا اصولی و همچنین از آنجایی که بافت های قدیمی این منطقه اکثرا باغات با قواره زمین های بزرگ بوده اند، باعث شده که محله آجودانیه از اصول شهرسازی مناسبی برخوردار باشد و به دلیل فشرده نبودن بافت ها این محله دارای ترافیک نمی باشد.

آجودانیه به علت واقع شدن در دامنه های رشته کوه البرز دارای آب و هوای لطیف کوهستانی بوده و نیز به علت باغات متعدد به جا مانده از قبل دارای هوای پاکیزه‌ای نسبت به بقیه مناطق است.

محدوده محله آجودانیه در شمال به دارآباد، از جنوب به شهرک ولی عصر و شهرک چمران، از غرب به کاشانک و از شرق به بزرگراه امام علی محدود می شود.

بهترین قالیشویی در آجودانیه

امروزه خدمات قالیشویی به یکی از پرکاربرد ترین خدمات نظافتی برای اکثر خانواده ها به شمار می رود. از این رو تمیز نگه داشتن فرش ها نیز به کاری سخت برای افراد در منزل می باشد که ما در قالیشویی کسری این مورد را با بهترین کیفیت انجام خواهیم داد. شما عزیزان کافیست برای بهره گیری از این خدمات با شماه چهار رقمی ۱۵۸۱ بدون کد تماس گرفته و از خدمات این قالیشویی محبوب در تهران بهره مند شوید.

خدمات مبل شویی حرفه ای

اگر مبلمان منزل شما کثیف شده و انواع لکه ها بر روی آن پدیدار شده و شما نگران این موضوع هستید، باز هم می توانید این مورد را به قالیشویی کسری بسپارید تا در اسرع وقت برای تمیز کردن مبلمان شما در منزل اقدام کنند و با بهترین مواد و کیفیت این کار را برای شما و در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهند.

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۵ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۱

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *