بهترین قالیشویی در دیباجی جنوبی تهران

۵
(۱)

امروزه دیگر شستشوی قالی ها و فرش ها مختص به روزهای پایانی سال نمی باشد و با گسترش شرکت های تولید فرش ماشینی و استفاده بیشتر افراد از انواع فرش و موکت ها در خانه، همه روزه بسیاری از افراد برای انجام شستشوی فرشهای خود با این مراکز تماس میگیرند. اما آیا واقعا همه این مراکز معتبر هستند و می توان با خیال راحت به آنها اطمینان کرد و فرش های قدیمی و نفیس و دستباف را برای شستشو به آنها سپرد؟

اگر شما عزیزان در منطقه دیباجی تهران زندگی میکنید و فرش های عتیقه و قدیمی شما کثیف شده و به دنبال خدمات قالیشویی هستید تا فرش های خود را مثل روز اول تمیز کنید، با ما همراه شوید تا یک قالیشویی خوب و مطمئن به شما عزیزان معرفی کنیم.

کلیک کنید: آشنایی با بهترین قالیشویی در آجودانیه تهران

بهترین قالیشویی در دیباجی جنوبی تهران

دیباجی جنوبی تهران کجاست؟

دیباجی جنوبی در محله اختیاریه تهران و در استان ، تهران، منطقه ۳، استان تهران، تهران خیابان دیباجی جنوبی، ایران واقع شده است.
از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند پمپ بنزین صدف پاسداران کد۱۲۹ و ساندویچ قلعه و کبابی علی بابا و حلیم و کباب مجید و پمپ بنزین چهارراه قنات قرار گرفته است.

دیباجی‌ یکی از خیابان‌های شمالی شهر بین قلهک و اختیاریه که توسط بزرگراه صدر به دو قسمت‌ جنوبی و شمالی تقسیم می‌شود.در غرب این خیابان، قیطریه و در شرق آن خیابان اختیاریه قرار دارد. دیباجی‌جنوبی با آب و هوای نسبتا خوب و کوچه‌های آرام از مناطق قدیمی تهران محسوب شده و در برخی خیابان‌ها و کوچه‌های آن بافت بومی هم دیده می‌شود. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس دیباجی می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

بهترین قالیشویی در دیباجی جنوبی

قالیشویی کسری که قدمتی بالای ۲۰ سال دارد توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند و با خدمات خود آنها را همیشه راضی نگه دارد. کیفیت بالای خدمات این قالیشویی باعث شده است تا همواره همه مشتریان از این مرکز خدمات خود را دریافت کنند. برای سفارش و یا رزرو خدمات این قالیشویی کافیست با شماره چهار رقمی ۱۵۸۱ تماس بگیرید و از خدمات متنوع این قالیشویی بهره مند شوید.

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۵ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۱

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *