بهترین قالیشویی در اندرزگو تهران

۵
(۱)

شستشوی انواع فرش و قالی در یک قالیشویی معتبر جزو کمترین خواسته های بسیاری از افرادی است که برای تمیزی فرش های خود به دنبال یک مرکز قالیشویی خوب و حرفه ای هستند. قالی شویی ها را می توان جزو خدماتی دانست که برای خانم ها بسیار حائز اهمیت می باشد. بسیاری از افراد در منزل قالی های دستباف استفاده و نگهداری میکنند اما باید این نکته را به خاطر داشت که تمیزی فرش های دستباف باید در یک مرکز بسیار حرفه ای انجام شود زیرا در صورت عدم شستشوی صحیح باعث آسیب به فرش های نفیس شما خواهد شد. اگر به دنبال یک قالیشویی خوب در بلوار اندرزگو تهران هستید، تا آخر این مطلب همراه ما بمانید.

کلیک کنید: بهترین قالیشویی در دولت آباد تهران

آشنایی با بهترین قالیشویی در اندرزگو تهران

بلوار اندرزگو تهران کجاست؟

خیابون اندرزگو یکی از معروفترین خیابان های تهران برای تفریحات شبانه وگردشگری خودرویی می باشد. بلوار شهید اندرزگو یکی از خیابان‌های شمال شرقی شهر تهران است. این بلوار که در منطقه ۱ شهرداری تهران قرار گرفته‌است، از چهارراه کامرانیه در شرق آغاز و پس از گذر از ۳۵ متری قیطریه، به بلوار کاوه در غرب منتهی می‌شود. محله‌های کامرانیه، فرمانیه، قیطریه و چیذر در حوالی این بلوار قرار دارند.

این بلوار به افتخار سید علی اندرزگو، مبارز ضد حکومت پهلوی نامگذاری گردیده‌است. ساخت این بلوار در سال ۱۳۸۳ شروع و در سال ۱۳۸۵ با هزینه ۵۰۰ میلیارد ریالی به پایان رسیده‌است؛ طول بلوار اندرزگو ۳ کیلومتر و عرض آن ۳۵ متر است و جهت شرقی،غربی دارد.

در حاشیه بلوار اندرزگو تعداد زیادی آبمیوه‌فروشی و رستوران فست فود وجود دارد. این خیابان به یکی از مراکز اصلی برای گردش‌های شبانه جوانان تهرانی بدل شده‌است. به همین سبب، نیمه‌شب‌ها در این بلوار بار ترافیکی بسیار سنگینی وجود دارد.

بهترین قالیشویی در اندرزگو

قالیشویی کسری ازجمله قالیشویی های معتبر در تهران می باشد که خدمات منحصر به فردی را برای همه افراد ساکن تهران انجام می دهد که این امر شامل تمامی خدمات شستشوی انواع فرش ها در سایزها و اندازه های مختلف و همچنین تمیز کردن انواع مبل در منزل با بهترین مواد و تمامی کارهای مربوط به ریشه زنی و رفوگری فرشها می باشد. اگر به دنبال چنین خدماتی هستید حتما با شماره چهار رقمی ۱۵۸۱ قالیشویی کسری در تماس باشید.

 

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۵ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۱

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *