بهترین قالیشویی در دولت آباد تهران + شماره تماس

۰
(۰)

آیا فرش های شما نیر کثیف و لکه دار شده و نیاز به یک قالیشویی حرفه ای دارید؟ آیا فرش و قالی های شما نیاز به ترمیم و رفو و یا ریشه زنی دارند؟ مبل های منزل چه طور؟ نیازمند یک شرکت حرفه ای تمیز کردن مبل و مان در منزل هستید؟ با ما همراه باشید تا یک قالیشویی حرفه ای تمام اتوماتیک و با قدمت چندین ساله را خدمت شما معرفی میکنیم. اگر شما نیز در منطقه دولت آباد زندگی میکنید و به دنبال یک قالیشویی در دولت آباد هستید؟ با ما تا انتهای این مطلب همراه بمانید.

کلیک کنید: بهترین قالیشویی در اندرزگو تهران

آشنایی با بهترین قالیشویی در دولت آباد تهران + شماره تماس

دولت آباد تهران کجاست؟

محله دولت آباد در استان تهران و در محدوده‌ی جنوب شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۲۰ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با بزرگراه آزادگان و بزرگراه نجفی رستگار، از جنوب با خیابان قزاقی و خیابان علینواز و از غرب با خیابان فلکه اول دولت آباد، خیابان برادران اردستانی، خیابان پروین اعتصامی، خیابان غیبی و خیابان فداییان اسلام محدود شده است و با محله‌های ‌مشیریه، جوانمرد قصاب، کیانشهر جنوبی، شهادت، علی آباد جنوبی مجاورت دارد.
این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به پارک محله دولت آباد، پارک ماهور، بوستان دولت، بوستان دهخدا، پارک محله دولت آباد، بوستان سرو، بوستان هجرت، پارک محله دولت آباد، رستوران بهار و رستوران یاس وفایی اشاره کرد.

بهترین قالیشویی در دولت آباد

بسیاری از قالیشویی ها خدمات خود را به گونه ای انجام می دهند که مشتریان نه تنها راضی نمی شوند بلکه با خود میگویند کاش با یک قالیشویی معتبر آشنا شده بودم و فرش و قالی های خود را به آنها سپرده بودم. چرا این مشکلات پیش می آید؟ نظر شما در این باره چیست؟ بعضی از قالیشویی ها بدون در نظر گرفتن نیازها و خواسته های مشتریان خود، اقدام به شستشوی فرش ها به صورت غیرحرفه ای می پردازند و همچنین بد قولی ها از سمت اینگونه شرکت ها باعث می شود تا مشتریان کاملا ناراضی باشند.

قالیشویی کسری تهران

قالیشویی کسری یکی از بهترین قالیشویی های تهران می باشد که در بسیاری از مناطق این شهر دارای شعبات فعال می باشد و در کوتاهترین زمان برای جمع آوری فرش های شما اقدام می کند. یک بار برای همیشه با انتخاب یک قالیشویی حرفه ای خیال خود را از بابت سرویس های با کیفیت راحت کنید. شما می توانید با شماره گیری تلفن چهار رقمی ۱۵۸۱ خدمات متنوعی را مانند شستشوی انواع فرش و قالی با بهترین مواد، شستشوی انواع مبل در منزل و ریشه زنی و رفوگری فرش ها با استفاده از متخصصین را ارائه میکند که تعداد بالای مشتریان راضی این موارد را تایید میکند.

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *