معرفی بهترین قالیشویی اختیاریه تهران

۰
(۰)

آیا شما هم ازجمله افرادی هستید که هنوز در منزل فرش و قالی های خود را می شویید؟ اگر فرش های شما دستباف و یا ماشینی هستند و هنوز هم به این امر اعتقاد دارید که شستشو در منزل برای شما به صرفه تر است باید خدمتتان عرض کنیم که امروزه و با توجه به راه افتادن و فعالیت حرفه ای قالیشویی ها در سراسر جهان، بسیاری از افراد برای شستشو و تمیزی فرش ها و مبل های منزل خود از خدمات قالیشویی استفاده میکنند. از مزیت های سپردن فرش به قالیشویی ها میتوان به موراد زیر اشاره کرد:

کلیک کنید: معرفی بهترین قالیشویی چیذر تهران

  • مصرف آب کم و صرفه جویی در وقت و هزینه
  • شستشوی فرش ها با دستگاه های تمام اتوماتیک و به روز
  • حمل و نقل رایگان فرش ها
  • شستشو توسط مختصصان و کاربلدان این حوزه
  • تعمیر انواع فرش توسط این مراکز
  • و …

معرفی بهترین قالیشویی اختیاریه تهران

معرفی بهترین قالیشویی اختیاریه تهران

محله اختیاریه تهران

اختیاریه، نام امروزین زمین‌هایی است که در میانه راه روستاهای حسین‌آباد لویزان و رستم‌آباد در شمال دروس قرار داشت. این ملک ابتدا به محمودخان قائم‌مقام تعلق داشت. او یک و نیم دانگ از ملک مزبور را وقف کرد و مابقی اراضی توسط صاحب‌اختیار خریداری شد. او نام منطقه را به اختیاریه تغییر داد و اقدام به‌آبادی آن نمود.

باغ و کاخ زیبای صاحب اختیار، در شمال شرق اختیاریه اغلب اقامتگاه مشیرالدوله بوده‌است.از فامیل‌های رایج منطقه می‌توان به خاندان عرب و نوریان اشاره نمود. از دیگر اتفاقات مهمی که در این باغ افتاد، تشییع جنازه مستوفی‌الممالک از این باغ بود. اختیاریه دارای یک رشته قنات و یک گورستان قدیمی است.

محله اختیاریه در استان تهران و در محدوده‌ی شمال شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۳ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با بزرگراه صدر و بلوار قیطریه، از شرق با خیابان پاسداران، از جنوب با خیابان کلاهدوز، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان آقامیری و خیابان اخلاقی شرقی و از غرب با بلوار کاوه، خیابان مطلبی نژاد، خیابان قاسمی و طبقه‌ی دوم بزرگراه صدر محدود شده است و با محله‌های ‌پاسداران، دروس، فرمانیه، قیطریه، چیذر، قلهک، درب دوم مجاورت دارد.

این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به کتابخانه ارغوان، رستوران کاسبرگ، بوستان ارغوان، بوستان سهیل، بوستان داور، بوستان نگار، رستوران کلبه کباب، رستوران ایتالیایی آنیلی، بازار میوه و تره بار اختیاریه و رستوران شاندیز صفدری اشاره کرد.

بهترین قالیشویی اختیاریه

قالیشویی کسری ازجمله قالیشویی های با سابقه در شهر تهرن می باشد که می توانید با خیال راحت تمامی فرش های خود را به این مجموعه واگذار کنید و آنها را با هرنوع کثیفی مانند روز اول تحویل بگیرید. برای سفارش نیز میتوانید با شماره چهار رقمی زیر تماس بگیرید :

 

۱۵۸۱

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *