معرفی بهترین قالیشویی سازمان برنامه تهران

۵
(۱)

نگهداری فرش در خانه یکی از کارهای سخت برای بانوان و خانم های خانه دار می باشد. به خصوص از این فرش ها، فرشهایی گرانقیمت و دستباف باشند. فرش های خانه جزو اولین مواردی است که دچار کثیفی و آلودگی می شود. هنگاهی که شما مشغول خوردن یک لیوان چای یا قهوه هستید و یا مهمانی برگزار کرده اید و فرزندنتان با هم نوعان خود مشغول بازی می باشد که بالاهایی غیرقابل باور بر سر فرش های خانه می آورند. همه اینها منجر به تصمیم  شما برای سپردن فرش ها به قالیشویی می شود. اگر شما عزیزان در تهران زندگی میکنید و به دنبال یک قالیشویی معتبر در محله سازمان برنامه هستید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

معرفی بهترین قالیشویی سازمان برنامه تهران

محله سازمان برنامه تهران

محله سازمان برنامه شمالی در استان تهران و در محدوده‌ی مرکزی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۵ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با بزرگراه آیت الله کاشانی و خیابان جنت آباد جنوبی، از جنوب با بلوار شقایق مرکزی، بزرگراه علامه جعفری و خیابان سازمان برنامه مرکزی و از غرب با بزرگراه باکری محدود شده است و با محله‌های ‌جنت آباد جنوبی، ارم، سازمان آب، سازمان برنامه جنوبی، شهر زیبا مجاورت دارد.
این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به اترک، بوستان اردکانی، بوستان مریم، پارک کیهان، بازار میوه و تره بار براتلو، رستوران ای تی اف، رستوران پلاک چهار، بازار برانلو، رستوران و کبابی سهیل محله سازمان برنامه شمالی و رستوران و کبابی سهیل محله سازمان برنامه شمالی اشاره کرد.

کلیک کنید: آشنایی با انواع گره در فرش دستبافت

قالیشویی کسری، یک قالیشویی خوب و مطمئن

اگر به هر دلیلی نیازمند به یک قالیشویی خوب و مطمئن هستید که بتواند فرش هایی کثیف شما را مانند روز اول نو کند بدون هیچ تردیدی تلفن خود را بردارید و با شماره تلفن چهار رقمی ۱۵۸۱ تماس بگیرید. مطمئن باشید که پس از استفاده از خدمات این مرکز، جزو مشتریلن دائمی خواهید شد.

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۵ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۱

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *