آشنایی با بهترین قالیشویی جماران تهران

۰
(۰)

آیا فرش های شما هم گرفتار انواع لکه شده و نمیتوانید آن را به راحتی تمیز کنید؟ اگر فرزندان شما دائما با ریختن مواد عذایی و خوراکی فرش های خانه را کثیف میکنند پیشنهاد ما بهش ما سپردن فرش ها به یک مرکز قالیشویی تمام اتوماتیک می باشد که دیگر نگران این موضوع نباشید. همچنین اگر مبلمان منازل شما نیز گرفتار همین لکه ها شده و دیگر وقتش رسیده مانند روز اول تمیز شوند پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید.

پیشنهاد مطالعه: بهترین روش شستشوی فرش دستباف

آشنایی با بهترین قالیشویی جماران تهران

جماران تهران کجاست؟

جماران نام محله و دهکده‌ای در شمال شهر تهران می باشد. این منطقه یعنی جماران از توابع شمیرانات است و جزئی از منطقه ۱ شهرداری تهران به حساب می‌آید. منطقه جماران از غرب به نیاوران، از جنوب به دزاشیب و کامرانیه، از شمال به حصارک و ارتفاعات کلک چال و از غرب به امامزاده قاسم (شمیرانات) منتهی می‌شود.

به طور دقیق تر محله جماران در استان تهران و در محدوده‌ی شمال شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱ شهر تهران قرار گرفته است و از شرق با خیابان امیدوار، از جنوب با خیابان فیضیه، خیابان باهنر و خیابان رفیعی و از غرب با خیابان عمار محدود شده است و با محله‌های ‌نیاوران، امامزاده قاسم، دزاشیب، گلابدره مجاورت دارد.

این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به رستوران مرشد باهنر، بوستان جمشیدیه، رستوران دهه شصت، رستوران جمشیدیه، استخر جماران، رستوران سنتی عقیق بابا قدرت، بوستان باهنر، رستوران و کافه باغ مشیر، بوستان فیضیه و حوض پارک جمشیدیه اشاره کرد.

بهترین قالیشویی جماران تهران

شاید پیدا کردن یک قالیشویی تمیز و مرتب و با نظم که بتواند نیازهای شما عزیزان در زمینه شستشوی فرش های ماشینی و دستباف را برآورده کند برای شما کمی سخت باشد و نتوانید تصمیم درست در این باره بگیرید. با وجود تعدد مراکز قالیشویی در شهر بزرگ تهران هنوز هم بسیاری از افراد از تعدادی از مراکز ناراضی هستند و این مورد باعث شده تا دیگر به راحتی به مجموعه ای اطمینان نکنند و جستجوی خود را ادامه دهند.

قالیشویی کسری تهران

قالیشویی کسری یک مجموعه فوق حرفه ای برای شستشوی فرش ها و قالی های شما عزیزان می باشد که میتوانید با خیالی آسوده به این مرکز اعتماد و اطمینان کنید. بسیاری از افرادی که هم اکنون مشتری  وفادار این مجموعه هستند، مانند بسیاری از شما عزیزان نگران خدمات مطمئن بودند که با تماس و پشتیبانی و نیز انجام خدمات قالیشویی برای یک بار، اکنون به یک مشتری همیشگی تبدیل شده اند.

شماره تماس چهار رقمی ۱۵۸۱ را فرامش نکنید.

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *