معرفی بهترین قالیشویی چیذر تهران

۰
(۰)

معرفی یک مرکز قالیشویی حرفه ای در منطقه چیذر تهران موضوع بحث این مقاله می باشد که امیدواریم مورد قبول شما عزیزان قرار بگیرید. قالیشویی یکی از چندین خدمات نظافتی منزل برای هر فرد یا خانواده ای محسوب می شود که امروزه و با توجه به افزایش شهرنشینی به آن نیازمندند. کوچکترشدن خانه ها و نبود حیاط و مکانی برای شستشوی فرش ها و قالی ها در منزل باعث شده تا مراکز قالیشویی به یکی از پر درخواست ترین مراکز بویژه در شهرهای بزرگی مانند تهران تبدیل شوند.

کلیک کنید: معرفی بهترین قالیشویی اختیاریه تهران

معرفی بهترین قالیشویی چیذر تهران

چرا قالیشویی؟

همانطور که شما نیز اطلاع دارید بحران کمبود آب در جهان به بحرانی جدی تبدیل شده است که هموراه از سوی همه نهادها درباره آن هشدارهایی را به افراد میدهند. از این رو انجام خدمات و کارهای نظافتی و شستشوی فرشها در منزل کار غلطی است چراکه باعث هدر رفت مقدار زیادی آب اشامیدنی می شود. امروزه و با ورود دستگاه های تمام اتوماتیک به مراکز قالیشویی این مورد یعنی مصرف آب بسیار کاهش یافته و پیشنهاد میشود که حتما برای تمیز کردن فرش ها از قالیشویی های معتبر کمک بگیرید.

 

چیذر تهران کجاست؟

محله چیذر در استان تهران و در محدوده‌ی شمال شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۱ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با خیابان لواسانی، از شرق با خیابان بازدار و خیابان پاشا ظهری، از جنوب با طبقه‌ی دوم بزرگراه صدر، بزرگراه صدر و خیابان عرفاتی غربی و از غرب با بلوار قیطریه، خیابان سلیمانی شرقی، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی جنوبی و خیابان سلیمی شمالی محدود شده است و با محله‌های ‌اختیاریه، حکمت، فرمانیه، قیطریه، دزاشیب، حصار بوعلی مجاورت دارد.

محله چیذر از سابقه تاریخی و مذهبی طولانی برخوردار است و دلیل آن وجود امامزاده علی‌اکبر با مساحت دو هزار متر مربع در قلب این محله است، این امامزاده نقش اصلی در شاخص شدن چیذر ایفا کرده‌است. در قدیم سراسر این محدوده خرده‌مالک بوده و دو کوچه معروف این محله به نام‌های کوچه تکیه و کوچه امامزاده هستند.

محله چیذر که آن را چیزر و بر روی سنگ‌قبرهای کهنه و قدیمی شیزر نوشته‌اند، نشان می‌دهد که در پیش از اسلام در تپه باستانی چیذر آتشکده‌هایی متعلق به زرتشتیان وجود داشته‌است. هوای چیذر خیلی خنک نیست. شب‌باد این محل باد توچال و روزباد آن باد ورامین است و باد شهریار در صورتی که شدتی داشته باشد بر این آبادی می‌وزد.

پیشه مردم چیذر کشاورزی (به دلیل حاصلخیز بودن منطقه) و گله‌داری و کارگری کارخانه ضرابخانه و قورخانه سلطنت‌آباد و کسب و دکانداری بوده‌است. از سال ۱۳۲۰ جمعی از طایفه بزرگ سیاوشی که از مهاجران گرجی بودند در چیذر سکونت گزیدند.

بهترین قالیشویی چیذر تهران

قالیشویی کسری با دارا بودن سابقه درخشان و طولانی در زمینه قالیشویی و خدمات تعمیرات فرش یکی از بهترین مراکز این خدمات به شمار می رود. شما عزیزان میتوانید با شماره گیری تلفن چهار رقمی ۱۵۸۱ از خدمات قالیشویی این مرکز بهره ببرید.

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۰ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۰

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *