آشنایی با بهترین قالیشویی زرگنده تهران

۵
(۱)

در زندگی امروزی دیگر مانند گذشته از تعداد زیادی فرش در منازل استفاده نمی شود که این مورد به نوع زندگی، شرایط و محل زندگی بستگی دارد. بیشتر خانه های امروزی با توجه به استفاده از مبلمان بیشتر فضای خانه را پر میکنند و اغلب به اندازه یک فرش کوچک ۶ متری و یا ۹ متری برای استفاده از فرش باقی میگذارند. بسیاری از افراد نیز ترجیح می دهند از فرش های گرانقیمت دستباف در خانه های خود بهره ببرند. با همه این تعاریف باز هم تمامی خانواده ها به یک قالیشویی برای تمیز کردن فرش های خود نیاز دارند که فرش های منزل را از هر گونه آلودگی و لکه پاک کند. اگر شما عزیزان در محله زرگنده تهران زندگی میکنید با ما همراه شوید تا یکی از بهترین قالیشویی های این منطقه را برای شما معرفی کنیم.

کلیک کنید: چگونه لکه و بوی ادرار سگ را از روی مبل از بین ببریم؟

آشنایی با بهترین قالیشویی زرگنده تهران

زرگنده تهران کجاست؟

محله زرگنده در استان تهران و در محدوده‌ی شمال شرقی شهر تهران واقع شده است. این محله در منطقه ۳ شهر تهران قرار گرفته است و از شمال با بزرگراه صدر، تونل نیایش و طبقه‌ی دوم بزرگراه صدر، از شرق با خیابان دکتر شریعتی، از جنوب با خیابان دستگردی و از غرب با بزرگراه مدرس و خیابان صبا غربی محدود شده است و با محله‌های ‌داوودیه، الهیه، ظفر، امانیه، تجریش، قیطریه، قلهک، قبا، درب دوم مجاورت دارد.

زرگنده دو نما دارد یک نما با قدم زدن در قسمت شمالی نمایان می‌شود که دسترسی‌های نزدیکی به خیابان‌های الهیه و جردن دارد و از شلوغی دور است، کسبه و مغازه کم دیده می‌شود و تنها صدای ماشین‌هایی که در تنگی کوچه و خیابان می‌لولند جلب نظر می‌کند. اما نمای دیگر وقتی رو می‌شود که شیب محله به سمت سرازیری می‌رود و شلوغی و رفت و آمد بیشتر می‌شود.

این محله در محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و از اماکن مهم این محله می‌توان به سینما فرهنگ، کافه رستوران عربی مدائن، رستوران پلاک، رستوران شبهای شیراز، رستوران ستاره قلهک، بوستان زرگنده، بوستان نونهالان محله زرگنده، بوستان رودکی، کافه رستوران شب‌های قلهک و بوستان نونهالان محله زرگنده اشاره کرد.

بهترین قالیشویی زرگنده

ازجمله مواردی که برای انتخاب یک قالیشویی خوب به عنوان معیار شناخته میشود، مشتری مداری و تعهد در قبال مشتری می باشد که این مورد در تعدادی از قالیشویی های معتبر رعایت می شود. نکته طلایی نیز در همین مورد پیدا کردن مرکزی حرفه ای می باشد که بتواند در تمامی مراحل همراه مشتری باشد و در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره این کار را با کمال میل انجام دهد.

قالشویی کسری یا قالیشویی مطمئن و قیمت مناسب و با تجربه بسیار بالا می باشد که دارای شعب فراوانی در تهران و شهرهای اطراف تهران است. این قالیشویی با بهره گیری از افراد متخصص و مجرب توانسته نیاز بسیاری از افراد در سطح شهر تهران برای انجام خدمات قالیشویی را برآورده کند.

امتیاز شما

میانگین امتیازها ۵ / ۵. تعداد امتیاز ها: ۱

آخرین مطالب سایت

بهترین قالیشویی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *